Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

ΕΛΛΑΔΑ BABY!!!

Ωραία η Τοσκάνη φίλε, αλλά σαν την Ελλάδα, πουθενά! Μπουχτήσαμε στην pizza και στην pasta δηλαδή! Σε κάθε μενού πάντως υπήρχε η greek salad.

Και για του λόγου του αληθές. Σε σχήμα....








 Το Duomo της Σιένα








Ponte vecchio







                      
Ηλιοβασίλεμα από την Ponte vecchio








Κάτι με τραβούσε συνεχώς στη γέφυρα. Περίμενα να συναντήσω μαγαζάκια με σουβενίρ, μπαράκια, gelaterie. Αλλά σε έκπληξή μου, η γέφυρα ήταν η χαρά της γυναίκας και του χρυσοχόου. Όλα μα όλα τα μαγαζιά πάνω στην παλιά γέφυρα είναι κοσμηματοπωλεία, με απαγορευτικές όμως τιμές. Ενδεικτικά, είδα δαχτυλίδι από 500 έως 1600 ευρώ. 
Κοντά στην piazza della rebbuplica, ένας χειρομάντης μου διάβασε το χέρι και έριξε τα ταρώ με 20 ευρώ. Είδε επιτυχίες τρελές, έντονα καλλιτεχνική ιδιοσυγκρασία και προηγούμενες ζωές σε αρχαίους πολιτισμούς. (Πριν λίγους μήνες, μου είπαν ότι το κάρμα μου λέει, ότι έζησα στη Φλωρεντία και ήμουν μεγάλος και τρανός καλλιτέχνης, μάλλον γλύπτης κι αν μου δινόταν η ευκαιρία να πάω, να το κάνω, να σταθώ μπροστά σε ένα άγαλμα και να δω τι θα νιώσω. Μιας και μου δόθηκε λοιπόν η ευκαιρία, το έκανα, αλλά δεν έπιασε. Το μόνο που μου προκάλεσε απίστευτο δέος, ήταν το μεγαλοπρεπές duomo της Φλωρεντίας. Απίστευτο! Αν δεν ήμουν ο αρχιτέκτονάς του, τότε σίγουρα δεν έζησα σε προηγούμενη ζωή εκεί.)
Τα ποδαράκια μου βέβαια γέμισαν φουσκάλες και έχω κάνει γάμπα ποδοσφαιριστή, αλλά δεν βαριέσαι. Εξάλλου αυτό αποφάσισα την Πρωτοχρονιά. Να γίνω ταξιδιάρα!
Και εις άλλα (ταξίδια), με υγεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου