Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Επειδή έχουν σπάσει τα νεύρα μου!!!

Τον τελευταίο μήνα, δουλεύω τόσες πολλές ώρες ασταμάτητα (10 περίπου), που έχουν ματώσει οι αγκώνες μου από το γραφείο. Κι ύστερα συνεχίζω άλλες δουλειές. Κι έρχομαι σπιτάκι μου ν' αράξω και οι μ@λ@κες από απέναντι (αυτοί αλλοδαποί, εγώ ρατσίτρια) έχουν από τις 8 μουσική τέρμα και τραγουδάνε με τις αγριοφωνάρες τους, όσο πιο δυνατά μπορούν. Δεν μπορώ να καταλάβω τη γλώσσα τους, αλλά για βαλκάνια τους κόβω. Έκανα υπομονή μέχρι τις 12.30 αλλά τα νεύρα μου κρόσια! Κάποιοι από μας δουλεύουν αύριο γαμώτο μπελά μου!!Έκανα παρατήρηση μια, έκανα παρατήρηση δύο, μετά πήρα το 100, με γράψανε στα π@π@ρι@ τους, ξαναπήρα το 100 και οι απένταντι έχουν δυναμώσει περισσότερο τη μουσική!! Η αστυνομία άφαντη, τα παράθυρα κλειστά, τα νεύρα τεντωμένα, τα μάτια να κλείνουν και η φασαρία λες και έρχεται από το διπλανό δωμάτιο. Βρωμούπολη, πότε θα ρίξω μαύρη πέτρα πίσω μου;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου