Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

Επειδή "annanεώθηκα"

Θα σου πω αμέσως ποια είναι η διαφορά μεταξύ ανανέωσης και annanέωσης.
Ο ανανεωμένος γυρίζει από τις διακοπές που πέρασε γαμάτα, με τρελά κέφια.
Η annanεωμένη, πήγε στο πεντάστερο, έκανε τα μπάνια της στην πισίνα, κλάφτηκε στους φίλους της, ίσιωσε η μέση της. Καλά μέχρις εδώ; 
Χθες το βράδυ με  έπιασε φαγούρα στο μικρό δάχτυλο του αριστερού χεριού. Η φαγούρα εξαπλώθηκε και θεώρησα ότι κάτι με τσίμπησε. Το βράδυ κατάφερα να κοιμηθώ ολόκληρα 40 λεπτά. Οι παλάμες μου με έκαιγαν από μέσα κι απ' έξω και με φαγούριζαν απίστευτα. Σηκώθηκα στις 6 κι έκανα ένα παγωμένο μπάνιο να συνέλθω. Τα χέρια μου γέμισαν μικρά κόκκινα σπυράκια, σαν φουσκαλίτσες εσωτερικές κι άρχισε το ίδιο να συμβαίνει και στα πέλματα. Μέσα στον εκνευρισμό και την απίστευτη φαγούρα, αποφάσισα να επιστρέψω στη βρωμούπολη. Στη διαδρομή κάηκε όλη η αριστερή πλευρά μου. Λες και μ' έχουν σιδερώσει είμαι...
Φτάνοντας έτρεξα στη δερματολόγο, που διέγνωσε αλλεργία στο χάπι που έπαιρνα για τη μέση. Ήμαρτον δηλαδή...
Το μόνο θετικό είναι ότι τα χείλη μου έγιναν σαν της Αντζελίνας Τζολί από το πρήξιμο. Μόνο που έχουν κι αυτά μικρά σπυράκια :/
Όποιος με μάτιασε, να με φτύσει να συνέλθω, αλλιώς να πάθει την ίδια φαγούρα! :Ρ

11 σχόλια:

  1. Ο ίδιος που μάτιασε κι εμένα και τις τρεις από τις τέσσερις εβδομάδες των διακοπών τις έβγαλα με πρησμένο μάγουλο και τουμπανιασμένο αστράγαλο και μπουκωμένη αντιβιώσεις και αναλγητικά.

    Το καλοκαίρι μου μέσα, φέτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μερικοί δεν είναι να φεύγουν από την πόλη της Σοφίας μόνοι τους, γιατί τους βρίσκουν απροστάτευτους και τους ξεροψήνουν
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α δεν θα το βάλω κάτω και φέτος! Το καλοκαίρι συνεχίζεται, το ίδιο κι οι διακοπές. Κυριακή την κάνω για Κεφαλονιά και ίσως τέλος Αυγούστου να 'μαι Σπέτσες. Μέχρι τότε ελπίζω να έχει σταματήσει η φαγούρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πριν από δύο εβδομάδες άρχισε το τρίψιμο στα μάτια, εξαπλώθηκε σε όλο το σώμα. Μιλάμε για τρελλή φαγουρα. Τα μάτια έκλεισαν από το πρήξιμο, και τα χείλη είχαν γίνει σαν...κι εγώ δεν ξέρω τι, καθώς έχουμε σαρκώδη χείλη, φαντάσου πόσο ακόμα φούσκωσαν. Σαν τις τραγουδίστριες των Boney M έμοιαζα:) Nα σου πω κάτι; Μπορεί να μην ήταν αλλεργία από το χαπάκι, αλλά ψυχωσωματικό. Εντόνωσε το σώμα σου όλη την πίεση που κουβαλούσε . Που του φόρτωσες. Στην περίπτωσή μου πάντως, είμαι σίγουρη πως έτσι ήταν..

    Τώρα θα δεις όλα θα πάνε καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι καλυτερα τώρα; Εγώ πλακώθηκα στις κορτιζονούχες αλοιφές και σε χάπια αλλά ακόμα υποφέρω. Το βράδυ πάλι δεν κοιμήθηκα γιατί με έτρωγαν οι πατούσες μου!!
    Τρελός εκνευρισμός...
    Σίγουρα πάντως, όλα θα πάνε καλύτερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πήγα νοσοκομίο για έννεση κορτιζόνης και ορό:)
    Μετα, έφτιαξαν όλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νοσοκομείο;;
    Άντε και στα δικά μου φτιαξίματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπορεί να έχεις φαγούρα λόγο της μέγιστης βλακείας μπλογκ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ομολογουμένως αυτή την αιτία δεν την είχα σκεφτεί. Ευχαριστώ που με διαφωτίσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγώ πάλι χτες δεν κοιμήθηκα γιατί με καταφάγαν τα κουνούπια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με τόση φαγούρα που έπεσε, πρέπει να αρχίσω να μοιράζω ξυστήρια στο μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή