Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

Επειδή θέλω να μάθω ΙΙΙ



Πώς ορίζεις τον πόνο;


9 σχόλια:

  1. Πόνος :
    Πολύ δυσάρεστο συναίσθημα που προκαλείτε από τον ερεθισμό μιας περιοχής του εγκεφάλου.
    Αποτελεί τις περισσότερες φορές προειδοποίηση για κάποια σοβαρή ανωμαλία κάποιου συστήματος που μπορεί να καταλήξει σε βλάβη του οργανισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πάλι ορισμό από λεξικό μου δίνεις; Θέλω τον δικό σας ορισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το βρήκα σε λεξικό !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σχώρα με. Έμοιαζε με ορισμό λεξικού. Και ο ψυχογενής πόνος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρκετές φορές το στρες το άγχος η ανασφάλεια, επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία κάποιων συστημάτων που στη συνέχεια μέσω του πόνου προειδοποιούν (πόνος στο στομάχι, πόνος στο κεφάλι, κυρίως στους κροτάφους και πάνω από την οφθαλμική κόχη.)
    Ο πόνος ψυχικής προέλευσης είναι πάντα έμμεσος.
    Τα ψυχικά ερεθίσματα έχουν πολλά αίτια, τα οποία συνήθως δρουν αθροιστικά.
    Το μίσος, η ζήλια, η ανταγωνιστικότητα, ο φόβος, ο εκνευρισμός, ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και ο ψυχικός πόνος; Πώς ορίζεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόνος ψυχής δεν νομίζω να υπάρχει, σχήμα λόγου είναι που εκφράζει
    συμπάθεια, συμπαράσταση, κατανόηση.
    Πάσχουσα ψυχή είναι όταν έχει διαταραχθεί η ισορροπία της.
    Όμως όλα αυτά είναι προσεγγίσεις χωρίς επιστημονικό βάρος, μια προσωπική ματιά είναι που προσπάθησε να κωδικοποιήσει τις εμπειρίες ενός οδοιπόρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόνος (ψυχής) είναι να αφήνεις την αύρα σου πίσω.

    "Θα είμαι εκεί
    όταν ο ήλιος θα σε ξυπνά απ' τις χαραμάδες.
    Θα είμαι εκεί
    όταν θα γυρίζεις στο αριστερό πλευρό.
    Θα είμαι εκεί
    όταν διάλειμα θα κάνεις για τσιγάρο.
    Θα είμαι εκεί
    όταν με το αίμα σου θα μιλάς.
    Θα είμαι εκεί
    όταν θα κλείνεις τα μάτια για μακρυνά ταξίδια.
    Θα είμαι εκεί
    να χαλαλίζω τα μεγάλα ψέματά σου."

    ΑπάντησηΔιαγραφή