Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Επειδή όσο ζω, μαθαίνω

Δεν παραπονιέμαι. Αυτό το καλοκαίρι σεργιάνησα αρκετά. Πήγα σε μια πόλη της Θεσσαλίας, δύο της Πελοποννήσου, στον τόπο μου, σε ένα νησί του Ιονίου, ένα των Κυκλάδων και ένα του Αργοσαρωνικού. Pas mal :)
Έμαθα επίσης τα κάτωθι:
- Ωραίο το daquiri φράουλα αλλά με βαράει
- Δύο emetostop είναι πάντα καλύτερα από ένα
- Δεν ξαναπαίρνω αυτοκίνητο σε νησί
- Δεν με φαγουρίζουν τα κανούπια κι ας ήμουν το αγαπημένο τους δείπνο
- Φροντίζουμε να μην κουβαλάμε εις διπλούν αντικείμενα, όπως το πιστολάκι
- Δεν σημαίνει ότι επειδή μου ευχήθηκαν κάποιοι τον 15αύγουστο, έπρεπε να μου ξαναευχηθούν στην κανονική γιορτή μου, 11 μέρες μετά
- Φαίνομαι για 24
- Με έχει ξεκουφάνει το βιολογικό μου ρολόι
- Ξεχνάω φάτσες αλλά θυμάμαι φάσεις
- Έχουμε κονέ στο mega
Και πολλά-πολλά άλλα, που θα ειπωθούν εν καιρώ. Για οποιαδήποτε απορία, απευθυνθείτε στη συγγραφέα.


ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου