Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Επειδή μου τη δίνει


Ξέρεις τι μου τη δίνει; Η ωραιοποίηση των πάντων. Κυρίως των ανθρώπων. Είμαστε όλοι μεγάλα παιδιά, που γουστάρουμε να υποκρινόμαστε. Λες και είναι τόσο πολύ δύσκολο να το καταλάβουν οι άλλοι. Αναγνωρίζουν τα σημάδια, από τον ίδιο τους τον εαυτό.
Ναι, έχω ελαττώματα! Κι αφού προσπάθησα να τ' αλλάξω και δεν τα κατάφερα, τα αποδέχτηκα ως κομμάτι αυτού του υπέροχου και μοναδικού annana. Έτσι είμαι. Κτητική, ζηλιάρα, δειλή, ματαιόδοξη, χαιρέκακη. 
Δε μ' αρέσει να κρύβομαι πίσω απ' το δάχτυλό μου, ούτε να προσποιούμαι. Αλλά βλέπεις, το marketing έχει εξελιχθεί σε επιστήμη και πλέον είσαι ό,τι δηλώσεις κι ό,τι πλασάρεις στον άλλο. Κι εκεί κάποιοι αφελείς την πατάνε. Ίσως επειδή δεν είναι ρεαλιστές, αλλά αιθεροβάμωνες που θέλουν να πιστεύουν σ' ένα κόσμο ιδανικά πλασμένο. Που θέλουν να πιστεύουν στα παραμύθια. Που θέλουν να πιστεύουν στα ψέματα των άλλων.
Από αφέλεια; Από αδυναμία; Από ανάγκη;
Λέω εγώ τώρα...

8 σχόλια:

  1. Θα πρέπει να είστε και γκρινιάρα..

    (αλλά ωραία γκρινιάρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίδα να το λένε τούτο;
    Πως αυτή τη φορά (την κάθε νέα φορά) τα πράγματα θα είναι διαφορετικά και οι δράκοι δεν θα δαγκώνουν, οι πριγκίπισσες θα είναι αληθινές και η ζωή θα είναι έτσι όπως θα έπρεπε να είναι.

    Αλλιώς.

    Αμ δε... πάντα έτσι και χειρότερα θα είναι.
    Χωρίς δράκους αλλά και χωρίς πριγκίπισσες.

    Εσάς μια χαρά σας βρίσκω, ωραία ελλατώματα έχετε, άλλωστε μην ξεχνάτε, ή έστω, μην ξεχνάνε, η πραγματικότητα δεν ήταν ποτέ ομαλότερη της ρεαλιστικής σκέψης όση θρασύτητα και αν περιέκλειε η απόδοσή της..

    Είπα κι εγώ τώρα...

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aura, με έχουν κατηγορήσει και γι' αυτό, αν κι εγώ θα έλεγα ότι είμαι περισσότερο παραπονιάρα, παρά γκρινιάρα.
    Ωραιοποιήση πάλι ε; Εκτός κι αν μιλάτε για την αδιαμφισβήτητη εξωτερική ομορφιά μου. Είμαι και λίγο νάρκισσος, ξέχασα να πω :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Master, μωρέ καλά κάνετε και λέτε κι εσείς και μ΄αρέσει το φιλοσοφικό κομμάτι σας (τι είπατε, άνθρωπε;;), αλλά η ελπίδα είναι η μεγαλύτερη απάτη. Δε βρέθηκε τυχαία μαζί με όλα τα κακά στο κουτί της Πανδώρας, λέω εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. στις μέρες μας πιο δύσκολο είναι να βρίσκουμε τα προτερήματά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. διαφωνώ!! Πόσους ξέρεις να παραδέχονται και να κατονομάζουν τα ελαττώματά τους και πόσους να επαίρονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου άρεσε το κείμενό σου.
    Keep annananing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλώς την :)

    Γι΄αυτό να 'σαι σίγουρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή