Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Επειδή ντρέπομαι

Ήμουν στο κέντρο το μεσημέρι όταν συνέβη το σκηνικό. Κατέβηκα με το αυτοκίνητο από Λυκαβηττό γιατί ήταν κλειστοί όλοι οι δρόμοι. Η ατμόσφαιρα αποπνιχτική, ματ παντού, σειρήνες ασθενοφόρων. Μια αίσθηση πολέμου κυριαρχούσε. 
Καθίσαμε για καφέ πριν το μάθημα στην άδεια καφετέρια με τα ανοιχτά τζάμια, να σκουπίζουμε τα δάκρυα, να βήχουμε, να καίει ο λαιμός μας. Η είδηση έσκασε σαν βόμβα, μαζί με όλα τα δυσοίωνα για τις εξετάσεις που δεν ξέρουμε πότε κι αν θα γίνουν, για την προκήρυξη που έπρεπε να είχε βγει από τις 30 Απριλίου, για το άνοιγμα των αμοιβών, των θέσεων, την κατάργηση των εξετάσεων κι όλων των δεινών του επαγγέλματος που επιλέξαμε να κάνουμε. Κοιταζόμασταν βουβοί ακόμη και στο φροντιστήριο. Πρώτη φορά το διαλύσαμε αμέσως μετά το μάθημα.
Ντρέπομαι για τη χώρα μου, ντρέπομαι για τους δολοφόνους, ντρέπομαι για τ' αφεντικά. Χάνω την αισιοδοξία μου. Είμαι θλιμμένη, αναστατωμένη και ντρέπομαι.
Πού πάει αυτός ο κόσμος;

6 σχόλια:

  1. Εσύ που θες να πάς?
    Εγώ πήγα μια βόλτα, με το σκύλο και ένα φίλο, έφαγα μπιζέλια στη κατάληψη και για λίγο ξαναβρήκα την αισιοδοξία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χα! δικιά μου είσαι κι εσύ!

    Θέλω να πάω ταξίδι. Μπορώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ νομίζω ότι ο Stolenblood έχει δίκιο, αλλά προσωπικά δε ντρέπομαι καθόλου για κανέναν τους.. Αδιαφορώ και μια μέρα, μόλις βρω την ευκαιρία, απλά θα φύγω.. Για όπου...

    Ταξιδάκι αν μπορείς να πας?? Εννοείται! Λίγο χρόνο να βρεις απλά και αυτό ήταν.. ;)

    Καλό απόγευμα Annanako! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. περα απο ολα οσα λες εγω νιωθω οργη για τους πρωην πρωθυπουργους που περασαν απ την ηγεσια της ελλαδος. οργη για την αχαριστια τους, την απληστια τους και πανω απ ολα για το θρασσος που ειχαν να βγαινουν και να χαμογελανε οταν σπαταλουσαν τα χρημματα μας, οταν μας δεν μας ελεγαν την αληθεια για το τι γινετε στα οικονομικα της χωρας. Οργη για το θεατρο που παιζουν καθε μερα μονο και μονο για να γεμισουν την τσεπη τους με χαρτια.

    και αδη διαφωνω μαζι σου. αν και δεν ειμαι σε τι διαφωνω αλλα το μονο σιγουρο ειναι οτι διαφωνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι εύκολα εγκαταλείπετε τη χώρα σας;
    Η ντροπή κι οργή μου, δεν περιορίζονται μόνο στους πολιτικούς μας. Ακόμη και τα γκρουπάκια στο fb με εκνευρίζουν, που προκειμένου ο κάθε πικραμένος να πει ότι έφτιαξε γκρουπ με τόσες χιλιάδες άτομα, χρησιμοποιεί κάτι τόσο τραγικό, όπως ο θάνατος των ανθρώπων την προηγούμενη βδομάδα, του Γρηγορόπουλου κ.α.
    Και ντρέπομαι που οι "πονόψυχοι" πολίτες, γίνονται φαν σε τέτοια γκρουπς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή