Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Επειδή με έκλεψαν

Δε μου έφτανε η ζαλάδα του άγχους, η πίεση σκαρφάλωσε στο 40 απόψε. Μου έκλεψαν το κινητό. Ήμουν τόσο χαζή σήμερα, που με λίγη μόνο προσπάθεια, θα μπορούσαν να με κλέψουν κι εμένα την ίδια. 
Δεν είναι η συσκευή που κλαίω. Αλλά να...αισθάνομαι λες και παραβίασαν τον κόσμο μου. Και δεν το επιτρέπω χωρίς την άδειά μου. Πρώτη φορά χάνω κινητό. Και μαζί μ' αυτό και το παρελθόν μου.
Μια δεκαετία τηλέφωνα και μηνύματα. Γεμάτο. 225 χωρούσε κι ήταν φουλ. Έσβηνα ένα, για να λάβω καινούριο. Όνειρα, σκέψεις, ποιήματα, έρωτες, αγάπες, χωρισμοί, ηχογραφήσεις τραγουδιών των φοιτητικών χρόνων, χαμένα όλα. Όλα μεταφερμένα από συσκευή σε συσκευή, χωρίς μπακάπ. Όλα χαμένα :((((
Και καλά οι φίλοι απ' το fb ή τα τηλέφωνα κοινών γνωστών. Υπήρχαν κι άλλα που δεν θα τα βρω πουθενά. Σκατά, σκατά, σκατά.

Τελευταία με είχε πιάσει μια κρίση αισιοδοξίας (μπορεί ως αντιστάθμισμα του άγχους), που με έκανε να διαλαλώ ότι η μόνη κρίση που με άγγιξε φέτος, είναι αυτή της αισιοδοξίας και κατά τα άλλα όλα καλά. Εξυπνακίστικες μαλακίες κι ο ωροσκόπος στο λέοντα. Προσπαθώντας να βάλω σε εφαρμογή την αισιοδοξία μου, να ηρεμήσω και να σκεφτώ ψύχραιμα, προσπάθησα να πείσω τον εαυτό μου, ότι ίσως αυτό έπρεπε να γίνει για να διαγράψω το παρελθόν και να κάνω μια νέα αρχή, με τη νέα ιδιότητα που θα αποκτήσω με την επιτυχία μου στις εξετάσεις. Και ξέρεις τον ανταγωνισμό ε; 55 άτομα για 1 θέση και 200 περίπου για 20. Σ'  άρεσε; Εμένα να δεις.

Αλλά η γαμημένη διαίσθηση μου το 'λεγε από την ώρα που καθίσαμε. Μυριζόμουν εντονότατα τον κίνδυνο, σκεπτόμενη ότι θα φταίει που μεγάλωσα, αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ τη συνέχεια. 

Και για όλα φταίει η Μαρία, που μου έβαλε την ιδέα να βγω απόψε.

Αντίο παρελθόν μου. Θα μου λείψεις :(

11 σχόλια:

  1. Αχ, ξύνεις πληγές..!!

    Δεν πάνε πέντε μήνες που έχασα κι εγώ το μονάκριβο κινητό μου...
    Για τι να πρωτοκλάψω;
    Για την συσκευή, που ήταν μόλις δύο μηνών και στοίχισε 450 ευρώ;
    Για τα αμέτρητα εκείνα τηλέφωνα που ποτέ δεν έπαιρνα, αλλά που ΕΙΧΑ ΑΝΑΓΚΗ να βρίσκονται έστω και χωρίς λόγο σtη συσκευή μου; (ναι, αυτά που είναι αδύνατο να ξαναβρείς)
    Τις χαζές ηχογραφήσεις (ακόμα και από τραγούδια της disney..!), τις φωτογραφίες με φίλες, φίλους, παλιούς έρωτες, άκυρα τοπία, στιγμές;
    Τα βίντεο με όλες εκείνες τις αστείες μέρες που ποτέ δεν πέρασα στον υπολογιστή;

    Ξέρεις, πριν σε κλέψουνε, σκέφτεσαι περήφανα "εγώ σιγά μην πάθω κάτι τέτοιο, προσέχω εγώ, χαζή είμαι;"

    Και έρχεται η μέρα που αποδεικνύεται ότι τελικά είμαστε όλοι κάπως χαζοί.

    Τι να πεις, μετά από αυτό ξενέρωσα εντελώς και χρησιμοποιώ το κινητό μου μόνο για τηλεφωνήματα.

    Σκατοζωή :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε καταλαβαίνω απόλυτα αννάκο μου. Μου έχουν κλέψει όλα τα κινητά που είχα και με διάφορους τρόπους και έτσι έχω συνηθίσει πια! Το τελευταίο όμως με πείραξε λίγο. Κάθε φορά που μου το κλέβουν έχω ένα προπολεμικό νοκια που χρησιμοποιώ (το οποίο δε πρόκειται να μου πάρει κανείς λόγω παλαιότητας) μέχρι να έρθει η ώρα να πάρω καινούργιο με την επιδότηση. Την τελευταία φορά που πήρα κινητό οι φίλοι μου μου είπαν "δέστο πάνω σου" χαχαχαχα.

    Καταλαβαίνω το πόσο παραβιασμένη νιώθεις, δεν είναι όμως λόγος να απαισιδοξείς ε; Θα πάρουμε άλλο και θα κάνουμε και μπακαπ.

    φιλί και χαμόγελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή σε λίγο θα βγεις και στα κανάλια να με κράξεις δημόσια για την "παρανοϊκή" προτροπή μου να βγείς λίγο έξω να πάρεις αέρα ....
    αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για την απώλεια του κινητού σου!(σταυρώστε με, σταυρώστε με!)

    Επειδή μου έχει συμβεί ακριβώς το ίδιο...
    η αίσθηση της παραβίασης του κόσμου σου θα κρατήσει γύρω στις δύο μέρες και μετά το νέο κινητό θα γίνει-ως εκ θαύματος-το κινητό σου και πριν το καταλάβεις θα έχει γεμίσει με νέα μηνύματα, νέα τραγούδια, νέες αναμνήσεις.

    Επειδή το παρελθόν σου δε χωράει σ΄ένα κινητό …
    Κράτα το μέσα σου (τουλάχιστον τα κομμάτια του που εσύ θεωρείς σημαντικά) και προχώρα…

    Επειδή έχεις ωροσκόπο λέοντα…
    μήπως ο τύπος που σου το έκλεψε απλώς σε γούσταρε και ήθελε να μάθει τα πάντα για σένα?!

    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tι να το κάνεις το παρελθόν? στο κάτω κάτω αν σε θελήσει κάτι αυτό, θα σε βρεί.

    Φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πάρε νούμερο και μπες στη γραμμή...

    δε χρειάζεται να χωλοσκας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άδικη Κατάρα, δίκιο έχεις. Κι εγώ μόνο τηλεφωνήματα πια...Σκατοζωή δε λες τίποτα!

    roundel πώς γίνεται να σου έχουν κλέψει ΟΛΑ τα κινητά;! Κατάργησέ το να ξεμπερδεύεις με τους κλέφτες! Γιατί ακόμα και το νόκια είναι κλέψαμπλ - βλ κλήσεις στο εξωτερικό, όπως πιθανότατα έκαναν με το δικό μου, που επί ένα τέταρτο που παίρναμε το νούμερο, ήταν ανοιχτό και μου απέρριψαν και την κλήση! Θράσος λέμε!

    aura όσοι θέλουν, όντως θα με βρουν. Ήδη πήγα και ξαναπήρα το νούμερο (όπως κατάλαβες σου τη λέω, που δεν έστειλες ακόμα το δικό σου :Ρ). Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Είναι στα μηνύματα 10 χρόνων :( κι όπως λέει η Άδικη Κατάρα και στα νούμερα που ενώ δεν χρησιμοποιούσα ΕΙΧΑ ΑΝΑΓΚΗ να βρίσκονται στη συσκευή μου. Τώρα να δεις. Τα απολύτως απαραίτητα θα καταχωρηθούν μόνο.

    Λασπολόγε νιόπαντρε ποδηλάτη, άρχισα ήδη να συνέρχομαι. Τώρα χωλοσκάω για τις εξετάσεις που αρχίζουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ!

    Όσο για σένα Μαράκι μου, (το τρωκτικό το κοίταξες τελευταία; :ΡΡ),
    για τα 2 αλλοδαπά, ομολογουμένως δεν το είχα σκεφτεί. Λες;; Αλλά σίγουρα με γούσταρε το ψηλό, μελαχροινό, μ(μμμμ)ουσάτο, συνομήλικο, λιονταροπαρθενάκι, τρελό αγόρι του μαγαζιού, που κέρασε ποτό, να πάνε κάτω τα φαρμάκια ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ας πω και γω το δικό μου τραύμα.
    Πρώτη μέρα στην Αγγλία πριν από 4 χρόνια και μου κλέβουν 300 λίρες. Not bad ha?

    Την υγειά μας να΄χουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. not bad at all, αλλά είσαι εκτός θέματος γιατρέ! Για κλοπή κινητού μιλάμε τώρα :ΡΡ Είχες άλλα χρήματα μαζί σου;;

    Την υγειά μας και την επιτυχία μου στις εξετάσεις!

    "Όποιος χάνει στο κινητό, κερδίζει στις εξετάσεις" (ωροσκόπος λέοντας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οκ τότε... Πριν από μερικά χρόνια έχασα ένα κινητό στο λεωφορείο. Δεν ήταν κλοπή, αλλά ήταν κινητό!


    Ευχαριστώ, επίσης καλή επιτυχία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι για μια περίοδο το έπαιζα λίγο κινέζος και καλά δεν έχω λεφτά να πάρω καινούργιο και τέτοια, στην ουσία ήθελα να δω πως είναι και χωρίς κινητό για λίγο. Το αποτέλεσμα ήταν ότι την κατά βρήκα αλλά έσπασα τα νεύρα σε όλους τους άλλους που δε μπορούσαν να με βρουν! Είδαν ότι δε κουνάω να πάρω καινούργιο και μου χαρίσαν ένα, άστα δε γλιτώνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επειδή κυρία Μαρία μου, τώρα πρόσεξα το σχόλιό σας,
    Τι περάσατε τον annanotopo; Δικόγραφο;; Πάρτε πίσω παρακαλώ τα επειδιά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή