Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Επειδή συστήνομαι


Λοιπόν, είμαι παντρεμένη από 3ετίας. Ο σύζυγος εργάζεται στην πολεμική αεροπορία. Έχω δύο παιδάκια. Τον Άρη μου, 2 ετών και την Αννούλα, 7 μηνών. Έχουμε κι ένα σκύλο, τον Παναγιώτη. Νοικοκυρά είμαι. Δεν σπούδασα κάτι, γιατί δεν τα 'παιρνα τα γράμματα, αλλά δεν με πειράζει. Αυτό που πάντα ονειρευόμουν, το έχω. Μια υπέροχη οικογένεια. Δόξα να 'χει ο Γιαραμπής.


Αυτά θα πω, την επόμενη φορά που το φλερτ θα αρχίσει με ερωτήσεις για το σύζυγο και τα πιτσιρίκια μου. Ήμαρτον.


Εξάλλου, όσοι ξέρουν τον annana κι από κόντα, ξέρουν πολύ καλά ότι η μόνη ανακρίβεια, αφορά τις σπουδές μου. Σπούδασα. ΤΕΙ λογιστικής.

10 σχόλια:

  1. Χαίρω πολύ Annana, κι εγώ πάνω κάτω στα ίδια, παντρεμένη, με σπουδές λογιστικής που τώρα απλά κάθομαι και τις καμαρώνω και προσπαθώ κάποια στιγμή να τις εξασκήσω πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. A, κι εγώ. ΤΕΙ αλογιστικής. Χαίρω πολύ Αnnana. Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και τον αντρούλη σου. Εγώ έχω μείνει στο ράφι. Έχετε κανέναν ελεύθερο φίλο να με κατεβάσει;

    Καλό σου βράδυ και...
    να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και τον αντρούλι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω πάλι μια φορά είχα πάει μια τέλεια τούρτα στα γενέθλια της κολλητής μου και όλοι με ρώταγαν που τη βρήκα και τέτοια, τελικά τους είπα τη μεγάλη αλήθεια ότι ο πατέρας μου έχει ζαχαροπλαστείο!!
    ΕΛΕΟΣ, έχουμε ξεφύγει τελείος....
    Τι σου έτυχε πάλι ρε φρουτάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα πόσες "λογίστριες" μαζευτήκαμε εδώ;
    ΑΕΙ Οικονομικού εγώ!
    Χαχα!
    2 παιδιά, χρόοοοοονια παντρεμένη!

    να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται και αυτοί :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπω...συγγνώμη, αλλά έχω κατουρηθεί από τα γέλια. Ή εσείς με κοροϊδεύετε ή εγώ.
    Lilium και Μυρτώ Α., σαν νέες annanoαναγνώστριες δεν γνωρίζετε το χιούμορ μου. Δεν είμαι λογίστρια. Το λέει και το προφίλ μου.
    Είμαι ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά τότε. Την επόμενη φορά που θα πάμε μαζί στον Ιπποπόταμο φέρε μαζί σου τη γάτα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :) θέλω μονάχα να σου πω, πως απόψε ψόφησε η γάτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή