Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Επειδή σβου


Μετά από συζητήσεις με το παρελθόν, για το παρελθόν και πρόσφατα ιδωμένες φωτογραφίες, συνειδητοποίησα ότι ο δικός μου αμυντικός μηχανισμός είναι η διαγραφή. Όχι των ανθρώπων, αλλά των καταστάσεων και των συναισθημάτων. Σβου και δεν υπήρξαν ποτέ. Αρκετές φορές δε, έφτασα σε σημείο να κατηγορώ τους πρώην, μετά από διηγήσεις στιγμών, ότι με μπερδεύουν με άλλη και να θυμώνω γι' αυτό. Και μετά από πολύ σκάλισμα μέσα μου, να ανακαλύπτω ότι έχουν απόλυτο δίκιο κι ότι όσα μου διηγήθηκαν είναι απολύτως αληθινά κι έχουν συμβεί. (Λες να 'χω αυτό το έμενταλ, γιατρέ μου;)
Οι δικοί σας αμυντικοί μηχανισμοί;

6 σχόλια:

  1. Οι δικοί μου αμυντικοί μηχανισμοί θέλουν πολύ χρόνο για να πάρουν μπρος...
    Αλλά όταν συμβεί αυτό, δε κάνω απλά delete τις καταστάσεις αλλά τα ιδια τα πρόσωπα!!
    Το κουμπάκι delete με έχει εξυπηρετήσει κάποιες φορές στη ζωή μου και προσπαθώ κάθε φορά να το πατάω γερά για να μην αναπηδήσουν ξάφνου μπροστά μετά απο καιρό, πολλοί και πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. α καλά δεν το συζητώ. Ο χρόνος "πένθους" είναι αυτονόητος. Και για 'μένα ΔΥΣΤΥΧΩΣ πάντα αρκετός. Αλλά μετά σβου.
    Δεν γίνεται να διαγράφεις πρόσωπα!!! Δεν θυμάσαι πχ ποιος ήταν ο πρώην σου ή η πρώην κολλητή σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άλλο η αναμνησή τους και άλλο η διαγραφή διαπαντός απο τη ζωή σου, αναφέρομαι σαφώς στο "απο εδώ και στο εξής" και όχι στο παρελθόν...δεν αφήνω δηλαδή ούτε χαραμάδα ελεύθερη για να ξανατρυπώσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω μάλλον το πάω λαου λαου συνήθως ταλαιπωρούμε πολύ μέχρι να ξεπεράσω πρόσωπα και γεγονότα αναλόγως με την ένταση που έχουν βέβαια. Όμως ποτέ δε τα σβήνω, μένουνστη μνήμη για πάντα, μόνο η ένταση τους σβήνει με τον καιρό...

    Αυτά φρουτάκι...

    φιλί καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ακριβώς όπως τα λες είμαι κι εγώ. Ό,τι δεν μου αρέσει πατάω το κουμπάκι και προσπαθώ να ξεχάσω. Λες να είναι καλό τώρα αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αν εξαιρέσεις, ότι βρίζω όσους μου λένε πράγματα που δεν θυμάμαι, γιατί και καλά με μπερδεύουν με άλλη, κατά τ' άλλα σε καλό μου βγαίνει εμένα. Αλλά ποτέ μην εμπιστεύεσαι ένα κίτρινο φρούτο.
    Καλωσόρισες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή