Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Επειδή εκδικούμαι


Ο κόσμος νομίζει ότι θέλω να τον δείρω. Δεν ξέρω πόσο εχθρική μοιάζει  η φάτσα μου αυτή την εποχή (που από μέρα σε μέρα περιμένω τα αποτελέσματα κι αγχώνομαι), αλλά αυτή την εντύπωση πάντα την δημιουργούσα άθελά μου. 
Η αλήθεια βέβαια είναι, ότι τον τελευταίο + χρόνο έχουν ξυπνήσει οι τάσεις βίας μέσα μου (προς ένα συγκεκριμένο πρόσωπο όμως). Θέλω τόσο πολύ να του ρίξω κουβάδες νερού στο κεφάλι ή να του πασαλείψω το πρόσωπο με γιαουρτάκια και τούρτα, αλλά πού, με 13% ΦΠΑ!

Έτσι είμαι εγώ. Στα συναισθήματα, παρορμητική, ενθουσιώδης κι ασυγκράτητη σαν χείμαρρος. Είτε πρόκειται για φιλία είτε για έρωτα είτε για μίσος. Για όλα εν ολίγοις. Πολλές φορές οι κινήσεις μου παρεξηγούνται, λόγω του ανωτέρω ενθουσιασμού μου. 

Σκεφτόμουν λοιπόν, τι όμορφος που θα ήταν ο κόσμος και πόσο παιδικός, αν μπορούσαμε ελεύθερα να φιλάμε όποιον αγαπάμε, σε όποιο σημείο του μας καπνίσει, να μπουγελώνουμε όποιον μισούμε, να γιαουρτώνουμε όποιον μας τσαντίζει. 
Φαντάζεσαι να κυκλοφορούσαν στον δρόμο, άλλοι με κόκκινα/ροζ/καφέ φιλιά στη μούρη, στα χέρια, στην πλάτη κι άλλοι σαν βρεγμένη γάτα; Θα μπορούσες να πεις, ότι κατά κάποιον τρόπο, η εμφάνιση θα αποτελούσε δείγμα του χαρακτήρα του άλλου, οπότε θα μπορούσες πιο εύκολα να τον απορρίψεις ή να τον δεχτείς.

Υ.Γ. Εγώ πάντως, κάποια στιγμή που θα κοιμάται, θα του βάψω τα νύχια πορτοκαλί.

7 σχόλια:

  1. χαχαχαχα γεία σου ανανά ( μετά από καιρό )...πλάκα θα είχε ένας τέτοιος κόσμος! να προσπατηείς να αποφύγεις τα γιαούρτια που θα έρχονται από παντού! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα νύχια πορτοκαλί!
    Ενδιαφέρον φρουτάκι...
    Φαντάζομαι τη φάτσα του όταν θα ξύπναγε!

    Μου θύμισες τον εαυτό μου, όταν ήμουν μικρή που θύμωνα με τον πατέρα μου και έλεγα ότι όταν θα κοιμάται θα του κόψω τη κοτσίδα!

    Ωραίος ο κόσμος σου, νόστιμα τα γιαούρτια, δροσερά τα νερά το καλοκαίρι, δελεαστικά τα πολύχρωμα φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. stolenblood, καλώς τον :) κι εγώ νομίζω ότι θα ήταν τέλειος ο κόσμος έτσι!

    roundel, κοτσίδας ο μπαμπάς; Ουάου :)
    και αγκαλιές, πολλές αγκαλιές θα είχε (αλλά αυτές δεν φαίνονται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά τα λες....
    Και τιμής ένεκεν για την ιδέα...το γιαούρτωμα να γινόταν αποκλειστικά με γιαούρτι με κομματάκια αννανά!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ήρεμα... να χαλαρώσει η ενέργεια στο σπίτι. Κοίταξε λίγο τη ροή του ΤΣΙ σου, όχι πολύ ρούχο στο σαλόνι, βάλε και λίγες λείες επιφάνειες, θα επέλθει ηρεμία. (και λίγο φεγκ-σούι ποτέ δεν βλάπτει)...αλλά λίγο.
    tsiailisworld

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάτι σε πρασινάκι, να ταιριάζει και με το πορτοκαλι, το σκέφτηκες σαν συνδυασμό?
    Γεια σου φρουτένια :)
    I' m back.

    ΑπάντησηΔιαγραφή