Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Επειδή δεν ξέρω πού να δηλώσω...

Αγαπημένε μου,
Σου γράφω απ' το καινούριο μου γραφείο, με θέα τον ακάλυπτο. Άρχισα διάβασμα χθες και το άγχος άρχισε να φαίνεται στο στομάχι μου. Σήμερα βρήκα στη βιβλιοθήκη μου τον Αστικό Κώδικα, που χρησιμοποίησα στις εξετάσεις του Συλλόγου. Τον άνοιξα να διαβάσω και μύριζε όπως η φωλιά μας. Το πιστεύεις; Ένα χρόνο και κάτι λείπει από 'κει, αλλά δεν μπορεί να σε βγάλει από πάνω του, από μέσα του. Όπως κι εγώ, μάλλον...
Είναι κι αυτές οι εκλογές στη μέση, που μου ταράζουν το νευρικό μου σύστημα. Αν δούλευα και δεν χρειαζόμουν τα χρήματα, δεν θα πήγαινα, αλλά όπως έχουν τα πράγματα, πρέπει να δηλώσω προτίμηση μέχρι τη Δευτέρα. Και δεν ξέρω πού να πάω. Αθήνα πάντως δεν θέλω να μείνω.
Κι είναι κι αυτές οι εικόνες των προηγούμενων βουλευτικών, που δε λένε να φύγουν απ' το μυαλό μου οι ρημάδες. Και με προβληματίζουν, για το αν πρέπει να πάω Μυτιλήνη, να "ξορκίσω το κακό" ή αν θα μου κάνει μεγαλύτερο κακό το να προσπαθήσω να κουκουλώσω τις εικόνες εκείνες με καινούριες.
Δεν πονάω. Μελαγχολώ μόνο λίγο και νοσταλγώ. Κι αναρωτιέμαι "γιατί". Κι ονειρεύομαι ταξίδια μαζί σου που δεν έκανα κι αγκαλιές κι εσένα, όπως σε γνώρισα.
Όχι δεν πονάω.Αλήθεια.

Με αγάπη
annanούλης



4 σχόλια:

  1. Κι εγώ πρέπει να σε πιστέψω τώρα?
    Buongiorno aanana! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερούδιααα!
    Γιατί να μην με πιστέψεις καλέ μου; Άκουσες και το τραγούδι; Ε αυτό ένα πράγμα! Αναρωτιέμαι πού να 'ναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν πάτε καλά, καλή μου, τούτο μόνο σας λέω: δεν πάτε καλά! Ξεχάστε τον, τον σκορδόπιστο, να δείτε θεού πρόσωπο! :p

    Ναι, ναι... μιλάω εκ πείρας.

    Α! και καλό χειμώνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό φθινόπωρο προς το παρόν! :)

    Αποφάσισα τελικά. Θα μείνω βρωμούπολη. Α' Αθηνών θα δηλώσω :/
    Δε θα με χάλαγε το νησί, αλλά πρέπει να έχει αεροδρόμιο (γιατί με ζαλίζουν τα πλοία), Νομαρχία και Πρωτοδικείο. Κι αυτά τα έχει μόνο η Μυτιλήνη, η Ρόδος κι η Σύρος. Μυτιλήνη αποκλείστηκε, από Σύρο πριν μια βδομάδα γύρισα και στη Ρόδο δίνουν λιγότερα κι από Αθήνα. Οπότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή