Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

Επειδή θέλω να μάθω V


Πώς ορίζεις τη νοσταλγία;

9 σχόλια:

  1. ακούγοντας το old friends των simon & garfunkel.

    http://www.youtube.com/watch?v=vVRfb3DqsWU&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η πιο νοσταλγική στιγμή της ζωής σου, ποια είναι; Ή έστω από τις πιο νοσταλγικές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. O Antoine de Saint-Exupéry είχε πει πως καταγόμαστε από την παιδική μας ηλικία, αυτή είναι η πατρίδα μας. Είχα τη μεγάλη τύχη να ευλογηθώ με μια υπέροχη "πατρίδα", όπου ένοιωθα μοναδική, ξεχωριστή και πολυαγαπημένη.

    Στη σιφονιέρα της νοσταλγίας, η παιδική μου ηλικία βρίσκεται στο μεγαλύτερο συρτάρι. Με δυο τούλινα σακουλάκια με λεβάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι αν δεν γίνομαι πολύ αδιάκριτη (το 'χω αυτό το κακό), τι σε κάνει να νοσταλγείς την παιδική σου ηλικία; Η ανεμελιά ή ότι πια δεν αισθάνεσαι μοναδική, ξεχωριστή και πολυαγαπημένη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το γεγονός ότι τα περισσότερα από τα πρόσωπα που με έκαναν να αισθάνομαι έτσι, δεν υπάρχουν πια στη ζωή. Κατά τα λοιπά, έχω προφανώς τους αγγέλους μου, γιατί παραμένω τυχερή κι ευλογημένη να έχω γύρω μου ανθρώπους που με κάνουν να αισθάνομαι ακόμα μοναδική, ξεχωριστή και πολυαγαπημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ( άσχετο αλλά μπορεί κανείς από Θεσ/νίκη να μου πει ξενοδοχεία κοντά στο Ιπποκράτειο; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η νοσταλγία για μένα συνδέεται άρρηκτα με το υγρό στοιχείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή