Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Επειδή η Κρήτη έχει γεύση κανέλα!

Πήγα, ήρθα και κουράστηκα. Καλύτερα τακτικός παρά αναπληρωματικός με το κινητό παραμάσχαλα. Και να σηκώνεσαι από τις 5 και να μη λέει η μέρα να περάσει! 
Πάντως όλοι οι αναπληρωτές αλλού είχαμε ζητήσει κι αλλού βρεθήκαμε (εκτός από 2 ντόπιους). 4 από Αθήνα, 1 από Ρόδο, 1 από Χανιά, 2 από Πάτρα, 1 από Μυτιλήνη. Ε ναι, με κυνηγάει αυτός ο τόπος. Μέχρι και στο ίδιο ξενοδοχείο μείναμε με την εν λόγω κυρία και επιστρέφαμε με το ίδιο αεροπλάνο. 
'Εμεινα στη Νεάπολη. Πόλη τη λένε οι κάτοικοι, χωριό θα το έλεγα εγώ. Μες τα όρη και τ' άγρια βουνά. Η θέα απ΄το μπαλκονάκι μου:




















Ένας περίεργος κορμός στην πλατεία:




















Εκδρομή στον Άγιο Νικόλαο:



























































Επεξηγηματικές!!



Πάντως το καλύτερο απ΄ όλα ήταν που βρήκα επιτέλους, πού είχα πιει κανελλάδα. Στην Κρήτη!!! Είναι σαν βυσσινάδα, που την αραιώνεις με νερό. Όταν είχα δοκιμάσει πρώτη φορά, μου τη σέρβιραν κρύα. Και τη δεύτερη επίσης. Στη Νεάπολη, την έφεραν ζεστή σαν τσάι. Δεν έχω πιει πιο εύγευστο ρόφημα! Έχω πάθει την πλάκα μου και κουβάλησα 6 μπουκάλια, για να δώσω σε όσους την είχα εκθειάσει. Σκέψου έφυγα με αποσκευές 4,5 κιλών και γύρισα με 17 :)
Μου βγήκε η μέση αλλά άξιζε τον κόπο!


2 σχόλια: