Πάντως, αυτό που θέλω να μάθω ακριβώς, είναι ο ορισμός της απιστίας. Τι είναι η απιστία κατ' εσέ και όχι ποιανού ιδιότητα είναι, σύμφωνα με τον μέσο Έλληνα.
Τότε ο κάθε ένας θεωρεί δεδομένα και κοινώς αποδεκτά αυτά που έχει δεχτεί και ενσωματώσει στις πεποιθήσεις του. (θρησκευτική ηθική, οικογενειακή παράδοση, κοινωνικό περιβάλλον, ταμπού, κοινωνικοί ρόλοι, μόδα, και ότι κυριαρχεί στο στενότερο φιλικό περιβάλλον ως αποδεκτή ή επιβαλλόμενη συμπεριφορά. ) Στον έρωτα και στον πόλεμο όλα επιτρέπονται , είναι πολύ συνηθισμένη έκφραση, που περιγράφει το σκληρό πρόσωπο αυτών των καταστάσεων και την θέση του τρίτου προσώπου. Περιγράφω αυτό που βλέπω να συμβαίνει. Πιστεύω ότι και σε αυτόν τον τομέα οι άνθρωποι αντιδρούν χαοτικά, βασίζοντας τις επιλογές τους σε επισφαλείς σταθερές.
Τα πάντα είναι συνομολογημένα. Όχι με συμβόλαια και υπογραφές, αλλά με βλέμματα και λόγια, φαινομενικά άσχετα, με ενέργειες και χειρονομίες, με τρόπο ζωής και ιδανικά. Κι εσύ τα βλέπεις, εκτός αν εθελοτυφλείς. Κι εσύ αποφασίζεις, επίσης. Και μετά, αν μείνεις, "δεν δικαιούσαι δια να ομιλείς" και να παραπονιέσαι.
Το φλερτ δεν είναι απιστία. Είναι η χαρά της ζωής ή -τουλάχιστον- μία από αυτές.
To 3o πρόσωπο είναι το πιο προδομένο απ' όλα. Από τον εαυτό του και από τους άλλους. Μην ξεχνάμε, όμως, πως είναι 3ο από δική του επιλογή.
Μια ιστορία που μου είπε πρόσφατα ένας φίλος: Αυτός (Α) έχει μια σχέση εξ αποστάσεως 1,5 χρόνο με τη Β. Υπάρχει στη ζωή του μια κοπέλα, η Γ, η οποία προϋπήρχε της σχέσης. Η B αγνοεί την ύπαρξη της Γ. Ο Α με την Γ δεν έχουν κάνει ποτέ κάτι, αλλά υπάρχει έντονη ερωτική διάθεση και από τους 2, οι οποίοι όταν βρίσκονται αναταλλάσσουν συνεχώς υπονοούμενα. Ερωτάται: α) Πόσο σωστή είναι η στάση του Α; β) Αν ποτέ ολοκληρώσουν οι Α και Γ και το μάθει η Β, πόσο προδομένη θα νιώσει; Όχι μόνο λόγω της απιστίας αλλά κι επειδή μαθαίνει ότι υπήρχε στη ζωή του συντρόφου της πρόσωπο, του οποίου την ύπαρξη αγνοούσε. γ) Ποιος είναι ο ρόλος της Γ, η οποία παρόλο που γνωρίζει ότι ο Α έχει σχέση με τη Β, φλερτάρει μαζί του ασυστόλως;
(πωπω...σαν τα πρακτικά της σχολής μοιάζει το παραπάνω!)
Ως γυναικεία ιδιότητα: οι γυναίκες είναι άπιστες, οι άνδρες πολυγαμικοί...
ΑπάντησηΔιαγραφή...
...
...
Κρύβεις μέσα σου ένα φαλοκρατικό γουρούνι;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα πει "οι άντρες είναι πολυγαμικοί";;;
Μου τη δίνει αυτή η ατάκα!!
Όπως και να 'χει όμως, είναι ο ορισμός που δίνεις εσύ, οπότε σεβαστή (λέμε τώρα) η γνώμη σου.
Για, κάπως, πιο σοβαρή απάντηση, δείτε εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://ninac.wordpress.com/2006/05/12/prodossia/
Δεν είναι δικός μου ο ορισμός, είναι του μέσου Έλληνα...
ΑπάντησηΔιαγραφήλέει ότι δεν βρέθηκε η σελίδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως, αυτό που θέλω να μάθω ακριβώς, είναι ο ορισμός της απιστίας. Τι είναι η απιστία κατ' εσέ και όχι ποιανού ιδιότητα είναι, σύμφωνα με τον μέσο Έλληνα.
(Εσείς ακόμα απεργούτε; :ρ)
Λάθος link
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://ninac.wordpress.com/2006/05/13/prodossia/
(Aπεργούμε, απεργούμε)
Μονομερής, αθέατη, αθέτηση συνομολογημένων.
ΑπάντησηΔιαγραφήNina c Tα σχόλια σας και η ανάρτηση που μας παραπέμψατε αποκαλύπτουν …….Σοφία!
ΑπάντησηΔιαγραφήκι ερωτώ: Κι αν δεν έχει συνομολογηθεί κάτι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο φλερτ είναι απιστία;
Η σκέψη σας για το 3ο πρόσωπο;
Τότε ο κάθε ένας θεωρεί δεδομένα και κοινώς αποδεκτά αυτά που έχει δεχτεί και ενσωματώσει στις πεποιθήσεις του. (θρησκευτική ηθική, οικογενειακή παράδοση, κοινωνικό περιβάλλον, ταμπού, κοινωνικοί ρόλοι, μόδα, και ότι κυριαρχεί στο στενότερο φιλικό περιβάλλον ως αποδεκτή ή επιβαλλόμενη συμπεριφορά. )
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον έρωτα και στον πόλεμο όλα επιτρέπονται , είναι πολύ συνηθισμένη έκφραση, που περιγράφει το σκληρό πρόσωπο αυτών των καταστάσεων και την θέση του τρίτου προσώπου.
Περιγράφω αυτό που βλέπω να συμβαίνει.
Πιστεύω ότι και σε αυτόν τον τομέα οι άνθρωποι αντιδρούν χαοτικά, βασίζοντας τις επιλογές τους σε επισφαλείς σταθερές.
Τα πάντα είναι συνομολογημένα. Όχι με συμβόλαια και υπογραφές, αλλά με βλέμματα και λόγια, φαινομενικά άσχετα, με ενέργειες και χειρονομίες, με τρόπο ζωής και ιδανικά. Κι εσύ τα βλέπεις, εκτός αν εθελοτυφλείς. Κι εσύ αποφασίζεις, επίσης. Και μετά, αν μείνεις, "δεν δικαιούσαι δια να ομιλείς" και να παραπονιέσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο φλερτ δεν είναι απιστία. Είναι η χαρά της ζωής ή -τουλάχιστον- μία από αυτές.
To 3o πρόσωπο είναι το πιο προδομένο απ' όλα. Από τον εαυτό του και από τους άλλους. Μην ξεχνάμε, όμως, πως είναι 3ο από δική του επιλογή.
Μια ιστορία που μου είπε πρόσφατα ένας φίλος:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός (Α) έχει μια σχέση εξ αποστάσεως 1,5 χρόνο με τη Β. Υπάρχει στη ζωή του μια κοπέλα, η Γ, η οποία προϋπήρχε της σχέσης. Η B αγνοεί την ύπαρξη της Γ. Ο Α με την Γ δεν έχουν κάνει ποτέ κάτι, αλλά υπάρχει έντονη ερωτική διάθεση και από τους 2, οι οποίοι όταν βρίσκονται αναταλλάσσουν συνεχώς υπονοούμενα.
Ερωτάται:
α) Πόσο σωστή είναι η στάση του Α;
β) Αν ποτέ ολοκληρώσουν οι Α και Γ και το μάθει η Β, πόσο προδομένη θα νιώσει; Όχι μόνο λόγω της απιστίας αλλά κι επειδή μαθαίνει ότι υπήρχε στη ζωή του συντρόφου της πρόσωπο, του οποίου την ύπαρξη αγνοούσε.
γ) Ποιος είναι ο ρόλος της Γ, η οποία παρόλο που γνωρίζει ότι ο Α έχει σχέση με τη Β, φλερτάρει μαζί του ασυστόλως;
(πωπω...σαν τα πρακτικά της σχολής μοιάζει το παραπάνω!)