Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Επειδή η Μοίρα κάνει διακοπές


Ζούμε στην ίδια πόλη και το άφησε στην τύχη να συναντηθούμε. "Παντα υποπτευομουν οτι θα σε πετυχαινα καπου στην Αθηνα παντως".
Λίγα χρόνια πριν να μου το έλεγε αυτό, θα το έβρισκα τόσο ρομαντικό που τώρα μου προκαλεί αναγούλα. Ο ρομαντισμός κι εγώ έχουμε τσακωθεί. Δεν μπορούμε εξάλλου να τα αφήνουμε όλα στην τύχη! Συν Αθηνά και χείρα κίνει που λένε. Θες κάτι πολύ; Κυνήγησέ το! Η τύχη δεν θα σου φέρει το μ..νι στο πιάτο!
Σίγουρα τυχαίνουν κι αυτές οι μοιραίες συναντήσεις:
Α) Πριν χρόνια, η κολλητή μου είχε χωρίσει για πολλοστή φορά με τον τότε φίλο της και το άφησαν στη μοίρα, το αν θα τους ξαναφέρει κοντά. Σε μια βδομάδα, πέσανε ο ένας πάνω στον άλλο, ύστερα από απίστευτες συμπτώσεις, σε μια διαφορετική πόλη απ' αυτή που ζούσαν. Κουφό; Βέβαια κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, η μοίρα δεν τους ήθελε μαζί.
Β) Κάτι που είχε τύχει σε 'μένα: Χωρίζω γιατί ο καλός μου θα έφευγε να ζήσει μόνιμα στην Ισπανία. Φεύγοντας εκείνος, χάνω κάθε ίχνος του. Έξι μήνες μετά, κρεμόμασταν από διπλανές χειρολαβές ενός τρόλλεϋ, στο οποίο μπήκα εντελώς τυχαία. Και για την ιστορία, ακόμα ισχυρίζεται ότι του 'πεσε βαριά η Ισπανία και μόλις είχε γυρίσει μόνιμα Ελλάδα.

"Και γιατί πουλί μου δεν πήρες ένα τηλεφωνάκι;"
Και η κλασική απάντηση των δύο λέξεων, που ακούω πιο συχνά από τους εκάστοτε συντρόφους μου, από τις άλλες δύο λέξεις. "Δεν ξέρω".
"Είμαι γαϊδούρι, το ξέρω".

Όχι αγάπη μου, γουρούνι είσαι, όπως κι όλοι οι άντρες. Τελικά θέλοντας και μη, έγινα κι εγώ φεμινίστρια. Τα σουτιέν μου πάντως, το δηλώνω, δεν πρόκειται να τα κάψω. 

9 σχόλια:

  1. Η ζωή συνεχίζεται Μοίρα μου δεν κάνει διακοπές μακράς διαρκείας σαν την αφεντιά σου.

    Τα γουρουνάκια τελευταία τα βρίσκεις συχνά ως κατοικίδια, αυτό υπονοείς ?

    Πιπέρι και άλλα καυτερά δεν δοκίμασες στον καιρό που φέρνει τα λάχανα, τώρα μάλλον δεν προκάνεις δεν ταιριάζει με τα παραπούλια.

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στο σπίτι μου έχω δύο. Ένα δικό μου και ένα της αδερφής μου. Σε επόμενη ανάρτηση θα σας τα δείξω :)

    Όσο για τις διακοπές, τελειώσανε. Τώρα τα κεφάλια μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ, γουρούνια οι άντρες. Όμως, το χοιρινό δεν είναι απείρως νοστιμότερο από το μοσχαρίσιο; :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή δεν έχετε αρνηθεί ότι αναζητάτε την αγκαλιά τους,
    Και αυτή που έχετε δοκιμάσει, και νέες ελπίζεται και χωρίς αυτή δεν σας φαντάζεστε.
    Να υποθέσω ότι πρόκειται περί ζωοφιλίας γενικώς η έχετε αδυναμία στο συγκεκριμένο ευωδιαστό είδος?
    Μήπως πρέπει να προσανατολιστείτε στην αυτοϊκανοποίηση μέσα στις αγκαλιές της ευγενούς φυλής των γυναικών?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε βέβαια, τι θα απαντούσατε κι εσείς; Κάπως πρέπει να υποστηρίξετε το ευωδιαστό σας είδος! :ΡΡ
    Μ' εμένα ισχύει το "μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε".
    Όσο για την προτίμησή μου, είμαι γουρουνόφιλη!
    Είναι σοβαρό γιατρέ μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή