Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Επειδή φρικάρω

Πραγματικά έχω τρομάξει. Ή έχω απίστευτο ένστικτο ή η έντονη σκέψη μου προκαλεί δυσάρεστες καταστάσεις.
Η αδερφή μου θα έφευγε ξημερώματα Παρασκευής με το αυτοκίνητο για Θεσσαλονίκη. Μέσα μου, δεν ήθελα να την αφήσω να πάει, αλλά και τι να της πω; Της είπα μόνο 3 φορές, να προσέχει πολύ στο δρόμο. Είχα την αίσθηση ότι θα πάθει ατύχημα. Ήταν η ώρα, οδηγεί και σαν τρελή...Έφτασε μια χαρά.
Όταν είδα ότι ο καιρός θα χαλάσει κι ότι πιθανόν θα συναντήσει χιόνια στην επιστροφή, με ξαναέπιασε ο πανικός.
Μου τηλεφώνησε πριν λίγο από Κατερίνη. Έπαθε ατύχημα. Έφταιγε εκείνη. Ευτυχώς δεν έπαθε κανείς τίποτα, αλλά σακατεύτηκε το αυτοκίνητο. 
Τρέμω ολόκληρη αλλά ευχαριστώ το Θεό που έγινε σε επαρχιακή οδό, με μικρές ταχύτητες και δεν έγινε στην εθνική. Δεν ξέρω για ποιο λόγο μπήκε στην Κατερίνη. Ίσως για να αποφευχθούν τα χειρότερα. Της Σταυροπροσκυνήσεως σήμερα. 

5 σχόλια:

  1. ήμαρτον...

    ευτυχώς όλα καλά...
    για πες καμιά άλλη καταστροφή είδες;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άσε γιατί έχω φρικάρει εντελώς!! Το προαίσθημά μου εμπεριείχε ακρωτηριασμό του δεξιού ποδιού από τη μέση της γάμπας και δεν μπορούσα να εξηγήσω, γιατί από δεξιά. Τα νεότερα λένε, ότι δεν οδηγούσε η αδερφή μου, αλλά ήταν συνοδηγός και παραλίγο θα σακατευόταν κι εκείνη, από δεξιά.
    Έχω παρατηρήσει ότι τα τελευταία χρόνια, κάτι γίνεται με τη διαίσθησή μου, αλλά αυτό παραπάει! Μια βδομάδα με αναστατώνει αυτή η ιστορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας παρακαλώ, αν ποτέ με ονειρευτείτε να μου το πείτε, ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αδιανοητο.

    να ειναι καλα και εσυ να μη φρικαρεις τοσο. δεν μπορεις να προβλεπεις τα μελλουμενα. μην μπαινεις σε τετοια τρυπακια, μονο κακο σου κανουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. nina και άλις, δεν είμαι μέντιουμ.
    Λίγες φορές έχει συμβεί. Αλλά όταν πρόκειται για δικούς μου ανθρώπους, φρικάρω άσχημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή