Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Επειδή κερνάω

Πες μου τώρα ποιον να βρίσω; Το αυτοκίνητο ψόφησε κι υπέθεσα ότι ήταν η μπαταρία (το ξανάπαθα πριν από 1 χρόνο). Θα ερχόταν ένας φίλος να το φτιάξει στις 6, μετά έρεπε να το κινήσω για κανά μισάωρο και μετά είχα κανονίσει να δω έναν αγαπημένο φίλο που ήρθε για λίγες μέρες Αθήνα. Παράτησα το διάβασμα απ' τις 5 κι άρχισα τα μπανιαρίσματα, τα παρφουμαρίσματα, τα ντυσίματα, τη λακ στο μαλλί κλπ,κλπ,κλπ, για να είμαι έτοιμη. Στις 6, με ειδοποιεί ο 1ος ότι θα αργήσει και θα έρθει στις 8. Παίρνω τον 2ο και του λέω να το κάνουμε 9. Στις 8 κι ενώ ο 1ος είναι άφαντος, παίρνει ο 2ος να ακυρώσει το ραντεβού. Οκ λέω και κανονίζω να πάω να δω τον κολλητό μου στις 9. Στις 9 έρχεται ο 1ος, ο οποίος διαπιστώνει ότι το τουτού απεβίωσεν και δεν ξέρουμε τι έπαθε. Στις 9.20 κατεβαίνω να πάρω ταξί και μέχρι τις 9.40 δεν περνάει ούτε για δείγμα. Υποψιάζομαι ότι παίζει απεργία και πηγαίνω στη στάση του λεωφορείου να ρωτήσω. Μου το επιβεβαιώνουν. Ζητάω εισιτήριο, δεν υπάρχει. Παίρνω σβάρνα όλα τα περίπτερα, τίποτα. Παίρνω τηλ τον κολλητό και μου λέει ότι κοίταξε στο ιντερνετ και τα ταξί έχουν 48ωρη απεργία, οπότε και να πάω, δεν θα μπορώ να φύγω!!
Είμαι έτοιμη από τις 6 και στις 10 παρά, επιστρέφω σπίτι πολύ νευριασμένη. Αυτό το σημερινό, ήταν η σταγόνα που ξεχύλησε το ποτήρι, το κερασάκι στην τούρτα και δεν ξέρω τι άλλο. Αλλά δεν θα αφήσω τη γκίνια να με πάει έτσι. 
Ποιος μένει βρωμούπολη, έχει μεταφορικό μέσο και θέλει να τα πιούμε παρέα;;

18 σχόλια:

  1. Μα την Παναγία,
    αν έκανες μπέιμπι σιτινκ στην κόρη μου
    θα ερχόμουν εγωωωωωωωωωω!!!

    :D


    Πω πω τι πάθατε..σας καταλαβαίνω απολύτως! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :((
    Δεν μπορείτε με τίποτα δηλαδής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μωρέ κερνάς εσύ αλλά με τέτοια νεύρα ποιος θα'ρθει...;; χοχο

    υγ. Για τί εξετάσεις ετοιμάζεσαι;; Δικαστικό;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι ΜΑΝΑ μόνη στο σπίτι. Καταλαβαίνετε; Mπα..

    Εύχομαι κάτι να γίνει, και να μη χρειαστεί να ξεβαφτείτε γμτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ααααααααααααααα ωραία! πες μας και νευρικές τώρα!!!ΘΕς να τ' ακούσεις εσύ;;;;
    (no offence)

    υγ. Το έχω ήδη πει, αλλά βλέπω ότι κάποιος δεν προσέχει μες το μάθημα! Για συμβολαιογράφος δίνω. Κι απ' ό,τι είδα σήμερα, δεν φτάνει που οι βαθμοί των περσινών βγήκαν την Πέμπτη (ενώ θα πρεπε να χαν βγει από Δεκέμβρη), αλλά παίζει να ΑΚΥΡΩΘΕΙ ο διαγωνισμός, γιατί υπήρξαν παρατράγουδα, με αποκλίσεις στους βαθμούς. Αν γίνει κι αυτό και δίνω και με τους περσινούς και προπέρσινους που περασαν κι ακυρώθηκαν, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ με τίποτα. Σκατά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έχω φάει τρελό φτύσιμο και στήσιμο σήμερα (και συνεχίζεται αυτό). Πάω προς τα μαντηλάκια :(
    Κι ήθελα να νικήσω. Κρίμας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και γορίλας στην προηγούμενη ζωή μου, κατά το fb! Οι άλλοι ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ διασημότητες κι εγώ ζώο. Καλάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά ντε, μη φωνάζεις...


    (ευτυχώς δεν πάει για δικαστικό θα πλακώσει και τον εισαγγελέα)

    χοχο
    Έλαααααα σε πειράζω.
    Όλα θα πάνε καλά.
    Think positive!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εσύ πουλάκι μου, δεν μένεις Αθήνα, ε;
    (Δεν έβγαλα ακόμα τα στρας από τη μούρη μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου πέφτετε καμιά 300 αριά χιλιόμετρα μακριά... αλλιώς θα τα πίναμε παρέα αν θέλατε.
    Το νωρίτερο που μπορώ να βοηθήσω είναι την επόμενη Παρασκευή στη βρωμούπολη, αλλά μέχρι τότε θα έχετε λύσει όλα σας τα προβλήματα. (Εύχομαι).

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 300 ε; Φτου!
    Κι εγώ το εύχομαι, αλλά δεν το βλέπω :S
    Πάντως καλοί μου annanoφιλοι, μπορούμε να κανονίσουμε κάποια στιγμή μια annanoσυνάντηση. Πριν κλειστώ στο σπίτι οριστικά (μέχρι τις εξετάσεις δηλαδή, μην παρεξηγηθώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. όχι, νομίζω ήταν γνωστό :ΡΡ
    Ούτως ή άλλως τώρα ξεβάφτηκα. Γκίνια - annanas, 1-0.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ δυστυχώς είμαι λίγο μακριά.. :(

    Τι να κάνεις, κάποιες μέρες είναι γραφτό να παν' στραβά! Εμείς με την παρέα μου, εμπειρικά και μόνο είχαμε ορίσει τις Κυριακές ως τις χειρότερες μέρες.. Συνήθως κάτι χαλούσε τα σχέδια μας και πολλές φορές, όπως έτυχε τώρα και σε 'σένα, γυρνούσαμε σπίτια μας χωρίς να καταφέρουμε να κάνουμε τίποτα! Έτσι από τότε όταν κάτι δε τραβάει λέμε πως είναι Κυριακή και δε το ζορίζουμε.. ;)
    Αυτό πιστεύω συνέβει και χθες στην περίπτωσή σου. Ήταν να είναι Κυριακή και καταλάθος ξημέρωσε Τρίτη.. Δεν είμαι σίγουρος βέβαια, αλλά νομίζω ότι αυτό γίνεται επειδή κάποιες ελάχιστες φορές υπάρχουν Κυριακές που δεν υποστηρίζουν τ' όνομά τους και μετά κάνουν την πραγματική τους εμφάνιση μέσ' στη βδομάδα. Και όλο αυτό γιατί κάθε βδομάδα πρέπει να 'χει και την Κυριακή της. Έτσι για να βασιλεύει η αρμονία! ;)
    Άκου με και 'μένα που το 'χω ψάξει λίγο!!

    Ξέχνα το και ελπίζω σήμερα όλα να 'ναι πιο όμορφα! :) Καλημέραααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό αυτό με την Κυριακή! Θα το λέω κι εγώ :)
    Αν και τόσα χρόνια, μόνο άλλη μια παρόμοια φάση θυμάμαι. Αλλά κατέληξε: Γκίνια - annanas, 0-10, γιατί πραγματικά γύρισα σπίτι μου γκολ ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. έμαθα πάντως ότι χθες είχε πανσέληνο, λέει. Εξηγούνται πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εδώ υπάρχουν εισιτηριομηχανήματα μέσα στα λεωφορεία. καταπληκτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. όταν λες "εδώ", εννοείς Θεσσαλονίκη μάλλον. Εκεί το είδα και το ζήλεψα αυτό κι αναρωτιέμαι πώς έχει μείνει πίσω η Αθήνα σ' αυτό. Πολύ χρήσιμα τα εισιτηριομηχανήματά σας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή