Σάββατο 10 Απριλίου 2010

'Cos I' m in a matrix mood



10 σχόλια:

  1. αυτό από πού προέκυψε; Σκέφτομαι πάντως μετά τις εξετάσεις να πάω Εδιμβούργο (σίγουρο) και Μανχάταν (παίζεται).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχει σημασία από πού.
    Είδες που το βρήκα;
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αφού έχεις το χάρισμα, δε μου λες και πότε θα δώσω και αν θα περάσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα δώσεις το φθινόπωρο. Θα περάσεις.
    60 ευρώ παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φθινόπωρο;;Φτουυυυυυυ
    θα στα δώσω όταν επαληθευτείς.
    Συμ/φος ή Υποθηκοφύλακας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ταξιδάκια βλέπω σε matrix διάθεση!
    Ωραία πράγματα και γω θέλω ταξιδάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ρε παίδες μη μου ξύνετε την πληγή! Πέρα από τα πάτρια που επισκέφθηκα Χριστούγεννα και Πάσχα, δεν έχω ξεκουνηθεί από τον Οκτώβριο! Κι όχι επειδή δεν θέλω, αλλά επειδή πιέζει το διάβασμα :S
    Και κατά τον χρησμό του Μάνου, δεν προβλέπεται να φεύγω σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στο μυαλό μου είσαι; Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να είμαι 1η στους 50 (υπολογίζω) που θα δώσουν για τη θέση που θέλω. Αλλά αν μου κάτσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή