Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Επειδή...επειδή!


Περίεργα πράγματα συμβαίνουν από το καλοκαίρι. Κι όχι ευχάριστα. Αυτά που έπρεπε να συμβούν κι ήταν προγραμματισμένα, δεν κι άλλα που δεν έπρεπε να συμβούν, συνέβησαν. Μου τη δίνει να βγαίνω απ' το πρόγραμμα κι οι αμυντικοί μηχανισμοί μου υπολειτουργούν ή υπερλειτουργούν - δεν ξέρω. Ξέρω μόνο ότι ζω σε μια κατάσταση νιρβάνας κι αδιαφορίας και κλείνω πόρτες. Από μπροστά, από πίσω, απ' τα πλάγια, από παντού. Δεν θέλω να μιλάω. Θέλω να μένω ανάμεσα στους τέσσερεις τοίχους, μήπως μπορέσω να τετραγωνίσω και πάλι το μυαλό μου. Και το βράδυ πριν κοιμηθώ, θέλω να ταξιδεύω με τους ήρωές μου στο άγνωστο, στο μυστήριο, στο δύσκολο.

Σε 15 μέρες δίνω εκείνες τις ρημαδοεξετάσεις, που ελπίζω μ' όλη μου την ψυχή, να μου αλλάξουν τη ζωή με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. 

Νομίζω πως μεταλλάσσομαι. Αυτά.


Και να ντύνεστε καλά. Έβαλε κρύο.

5 σχόλια:

  1. Καλέ μου ανανά, δεν μεταλλάσσεσαι. ΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ.

    Περνάω ακριβώς τα ίδια με σένα και σε καταλαβαίνω.
    Πλέον προτιμώ να περνάω πολλή ώρα με τον εαυτό μου παρά να βγαίνω συνεχώς όπως συνήθιζα παλιότερα. Αν σου συμβαίνει αυτό, τότε απλώς μπορεί να θες να ξεκουραστείς από όλα αυτά που σε βασανίζουν ή - μακάρι να είναι αυτό - να κατάλαβες πόσο ωραία μπορείς να περάσεις με τον εαυτό σου, χωρίς να χρειάζεσαι απαραίτητα την συντροφιά κάποιου άλλου ανθρώπου. Διαβάζοντας ένα βιβλίο, βλέποντας μια ταινία, ή απλώς αραγμένη να φαντάζεσαι όλα αυτά τα υπέροχα εξωπραγματικά πράγματα που αξίζει να φαντάζεται κανείς.

    Αν πάλι νιώθεις ότι απομονώνεσαι χωρίς τη θέλησή σου, ή ότι κάτι σε τρώει, πρέπει να βρεις επειγόντως μια λύση, γιατί άλλο πράγμα η μοναχικότητα (καλό) κι άλλο πράγμα η μοναξιά(κακό).

    Μην αφήνεις τις καταστάσεις να σε χαλάνε - μπόρα είναι θα περάσει. Εσύ χαμογέλα πλατιά στον καθρέπτη σου και πέσε για έναν καλό χαλαρωτικό ύπνο. Οι ήρωες σου δεν θα σε απογοητεύσουν ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλά ντουβάρια και πόρτοπαράθυρα κλειστά!!
    Για καλό ή για κακό αυτό; Άστοχη ερώτηση...Μάλλον το φρουτάκι θέλει καφεδάκι μπροστά από το τζάκι για να ισιώσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρούλα, μάντεψες την επόμενη ανάρτησή μου, για την κούραση! (θα γράψω άλλα) :) Παραδόξως αισθάνομαι ολοκληρωμένη κι αυτό δεν είναι μοναξιά. Μοναχικότητα ίσως ή ανάγκη για ανασυγκρότηση ή διαχείριση - υποβίβαση του άγχους για τις εξετάσεις, για τις οποίες προετοιμάζομαι από 13 χρονών (και είμαι 28) :S

    roundelάκι, τζάκι άκουσα;; :))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αννανακο διαλεγω εσενα!!!

    FX: Pop (ανοιγει η pokeball)

    Αννανακος is ready to fight!

    omg Αννανακο what is wrong?

    GM msg : Αννανακος is evolving

    omg and 2kk lulz

    Αννανακος evolved into

    CUBE-Αννανακος (new mental attack available)


    πλακα πλακα θυμαμαι μερικα χρονια πριν που καπου προς τα Ανατολικα ειχαν κανει τετραγωνα καρπουζια (μετα εμαθα οτι προσπαθουσαν να κανουν και τετραγωνα γατια και ξενερωσα με οτιδηποτε τετραγωνο :Ρ)
    αλλα τετραγωνους Αννανακους δεν ειδα :Σ

    σε καταλαβενω, οταν με περνουν τηλ και μου λενε ελα να βγουμε και ελα να βγουμε και εγω ειμαι ακριβως σε αυτη την φαση και τους λεω οχι παρεξηγουνται

    πφφφφ

    Αννανακο θελω μια χαρη, οταν θα γραφεις εκει που θα σε πιανει αγχος θελω να σκεφτεσαι εμας, ελπιζω να μπορουμε να σε κανουμε να χαμογελασεις (ακομη καλυτερο ειναι να γελασεις δυνατα, ειναι σαν ιαχη στους ιθαγενεις. γεμιζεις θαρρος :Δ και ας σε κοιτανε ολοι σαν βλακες)
    εμεις θα ειμαστε διπλα σου και θα σου ψιθιριζουμε ανεκδοτα στ'αυτι για να μην αγχωνεσαι :)

    φιλια

    ΥΓ: σου στελνω ενα καθαριστικο μυαλου για να διωξεις ολες τις σκεψεις που δεν χρειαζεσαι αυτη την στιγμη και να αφοσιωθεις στο διαβασμα :)

    Lianiς

    ΑπάντησηΔιαγραφή