Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Επειδή ρωτάω ΙΙΙ



Πιστεύετε ότι υπάρχει το "έτερον ήμισυ";


8 σχόλια:

  1. Και βέβαια υπάρχει. Εγώ είχα δυο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ πιστεύω ότι υπάρχει στο μυαλό μας η δυνατότητα να εξιδανικεύουμε το σύντροφό μας και να προσαρμοζόμαστε όταν θέλουμε να υπάρχει το έτερο ήμισί μας. Για όσα χρόνια το θέλουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε ξέρω αν υπάρχει, αλλά και να υπάρχει έρχεται σε δεύτερη μοίρα γιατί πρώτα πρέπει να βρούμε τους εαυτούς μας...

    (Καλή επιτυχία στις εξετάσεις!!)

    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εδώ έρχεται μια άλλη ερώτηση:

    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ;

    Γιατί αν αλλάζει, αλλάζει και το έτερον ήμισυ (αν υποθέσουμε ότι υπάρχει)

    Αν έχω βρει το έτερον ήμισυ, και μετά κάτι με αλλάξει πάρα πολύ ως προσωπικότητα, τότε θα πάψει να είναι το έτερον ήμισυ μου, έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραία η ερώτηση Καταρούλα. Αλλάζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν είναι δική μας επινόηση είναι γιατί θέλουμε να το πιστέψουμε και δεν το βρίσκω και κακό. Αρκεί να μην πιστέψουμε ότι η απουσία του σημαίνει ότι η ζωή τελείωσε.

    Νομίζω αλλάζουμε ναι αλλά αλλάζει και ο άλλος δίπλα μας. Ή που θα κινηθούμε παράλληλα ή που θα απομακρυνθούμε (μπορεί και εμείς να το αφήσουμε να γίνει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ούτε κι εγώ πιστεύω. Πιστεύω όμως, ότι με κάποιους ανθρώπους συνδεόμαστε με έναν περίεργο τρόπο, ίσως από προηγούμενες ζωές (αν υπάρχουν). Καρμικές σχέσεις που δεν συνεπάγονται απαραίτητα γάμο, οικογένεια κλπ. Χμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή