Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Επειδή λύνω απορίες


Το βράδυ των Δημοτικών και Νομαρχιακών εκλογών του 2006, στο παρκάκι έξω από την Ευελπίδων, όπου παρέδιδα σάκους, μου μύρισε πρώτη φορά χλωρίνη. Από τότε, πολλές φορές η Αθήνα μύριζε χλωρίνη το βράδυ. 

Το 'χετε προσέξει; Έχετε αναρωτηθεί από πού έρχεται η χλωρινίλα που σου τρυπάει τα ρουθούνια; Για δυο χρόνια αναρωτιόμουν ποια θεωρία συνωμοσίας κρύβεται από πίσω, γιατί ούτε είχα δει, αλλά ούτε και μπορούσα να πιστέψω, ότι οι καθαρίστριες του Δήμου πλένουν με χλωρίνη τα πεζοδρόμια.

Ένα βράδυ λοιπόν, που οδηγούσα στην Ηλία Ηλιού με ανοιχτά τα παράθυρα κι η χλωρίνη μου ανακάτευε το στομάχι, το λαμπάκι τύπου "εύρηκα" άναψε πάνω απ' το κεφάλι μου, χαρίζοντάς μου ένα πλατύ χαμόγελο.

Συνειδητοποίησα, ότι χλωρίνη μυρίζει ΜΟΝΟ όπου έχει δέντρα! Και τότε θυμήθηκα, ότι σε μια εκπομπή είχα ακούσει, ότι ψεκάζοντας τα φυτά με νερό που περιέχει μικρή ποσότητα χλωρίνης, τα απολυμαίνεις ή κάτι τέτοιο. Οπότε υποθέτω, ότι στο νεράκι που τα ποτίζουν το βράδυ, ρίχνουν και λίγη (ή πολλή) χλωρίνη. Παρά την εξ αίματος και 3ου βαθμού εκ πλαγίου συγγένειά μου με τα φυτά, δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι σας μιλάω έγκυρα.

Το σίγουρο είναι ότι έδωσα μια πιθανή εξήγηση. Και ότι με συνδέσατε τόσο πολύ με την χλωρίνη, που την επόμενη φορά που θα κυκλοφορήσετε νύχτα στην Αθήνα και θα σας μυρίσει, θα θυμηθείτε τον annana.


5 σχόλια:

  1. οπως ειπα θα ξαναπω. (βασικα θα το παραποιησω λιγο :Ρ)

    Μικρα Θαυματα Θα Μαθεις Εαν Διπλα Στον Αννανα Εκατσεις.
    Μικρα Πιθανα Σεναρια , Πικρες Ξεκαθαρες Αληθειες.
    Ποτε Δεν Ξερεις Τι Θα Πεταξει Απ Τ Στομα Ενος Σοφου Στον Δρομο Προς Την Σοφοτητα.


    ΥΓ: εδω στην θεσσαλονικη δεν εχω μυρισει τιποτα που να περιγραφεις. Κατι μου λεει οτι μονο στην αθηνα εχουν τα λεφτα για να ρυχνουν χλωρινη στα φυτα χΔ

    Lianiς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άλλαξες τον κόσμο μου:

    Από εδώ και πέρα όταν μυρίζω χλωρίνη θα λέω σε όλους ότι μου μυρίζει ανανάς και κανείς δεν θα καταλαβαίνει τι στο καλό λέω.

    (Έτσι κι αλλιώς, σχεδόν πάντα λέω ακαταλαβίστικα πράγματα, οπότε μάλλον επιδείνωσες την ήδη ανίατη περίπτωσή μου.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Lianiς, είπαμε. Το ξεχειλίζον iq μου :Ρ

    Καταρούλα, έβαλα τα χεράκια μου κι έβγαλα τα ματάκια μου, μου φαίνεται. Έπρεπε να συνδέσω το όνομά μου, με μια πιο "νόστιμη" μυρωδιά. Έναν μουσακά, ένα κοκκινιστό, ένα κέικ βρε αδερφέ!
    Το annana με δύο ν. Δεν είμαι ανορθόγραφη, αλλά έχω λόγο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ίσως και να χεις δίκιο, ποιος ξέρει.. :S
    Μακριά μου πέφτει πάντως η Αθήνα για να σας μυρίσω..! :P

    Άκυρο, πως πήγαν οι εξετάσεις?
    Καλό μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλό μήνα μικρέ μου :)
    επόμενη ερώτηση; :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή