Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Επειδή τον φάγαμε τον γάιδαρο



αυτή η ουρά όμως, εδώ μου κάθεται!
Στις 23, ήτοι σε 8 ημέρες, ξεκινάω εξετάσεις. Αυτές που έλεγα απ' το καλοκαίρι και σας τα 'πρηζα κι εσάς; Αυτές για τις οποίες ετοιμάζομαι από τα 13; Αυτές που θα μου αλλάξουν τη ζωή; Ναι αυτές! Αϊ σιχτίρ πια! 
Μπούχτισα και κουράστηκα και βαρέθηκα. Και δεν μπορώ να πω ότι έχω προετοιμαστεί τόσο καλά όσο το καλοκαίρι κι ούτε θέλω να πιεστώ άλλο.
Αρχίστε τις προσευχές annanoαναγνωστάκια μου γιατί I'm not feeling good...

9 σχόλια:

  1. Κουράγιο κοριτσάκι λίγο έμεινε...
    Αντε να τους σκίσεις και να σκίσεις:)
    Το κομμάτι αγαπημένο...
    Καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το κομματι το κατεβαζω και θα μπει στο κινητο :)

    βρε φρουτακι ξερεις οτι θα μιλουσα αλλα δεν θελω να φταιω :Ρ

    μην τα παρατας, μην κουραζεσαι γιατι δεν κουραζεσαι, πεισμωσε και βαλε ολο "Ego" σου στο πεισμα και διαβασε. Μελετησε, πιστεψε.

    Και εγω προσευχομαι υποσυνείδητα για το φρουτακι, εαν χρειαστει θα παω και στην εκλησια για να βαλω κερι (που εχω να πατησω εκει μεσα απο το γυμνασιο)

    :)

    ΥΓ: μην το βλεπεις σαν ουρα γαιδαρου, αλλα σαν ουρα απο ενα απ τα αγαπημενα σου ψαρια (προσωπικα μου αρεσει να τρωω ουρες :Ρ) η οτιδηποτε σου αρεσει :)

    μου τελειωσαν οι μπαταριες
    :)

    Λιανις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ όλους!! :**

    Lianiς, μπορώ να το δω σαν ουρά γοργόνας, γιατί τα ψάρια δεν μ' αρέσουν;; Αλλά αυτή είναι ατέλειωτη my god!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ και εγώ!! Πολλές προσευχές! :]
    Και ποιο γάιδαρο λες τώρα? Εμείς κοιτάμε ψηλά, πολύ ψηλα! Ουρά καμηλοπάρδαλης να λες! ;)
    Ψηλά λέμεεε!!! (Και όλα θα πάνε καλά..) :)

    Καλό βράδυ! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ειλικρινα συγνωμη αλλα δεν αντεξα χΔ

    "χερια ψηλα!, και ολα καλα 8α πανε"
    "ποδια ψηλα!, και ολες τις σουτσες θα φαμε"

    αλλα οταν το σκεφτεσαι και το διαβαζεις να εχεις τον ρυθμο απ το τραγουδι του χατζηγιαννη χΔ "χερια ψηλαααααα! και ολα τα φτανωωωω!
    ωχ επιασα κατι χνουδωτο! (?)"

    It's so fluffy im gonna die xDD

    den mporw

    SOMEBODY STOP ME !!! XD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. give me an A!
    give me an N!
    one more N!

    and nooow!! shout with me!

    ANN.........

    NO!
    give me a A!
    give me an N!
    and one more time an A!
    ok, let's finish this!
    YEAH!
    S!

    and noooow!!!
    scream with me!!

    gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
    A! N! N! A! N! A! S!
    go go go !!!
    kill them all
    with your amazing IQ!!!
    YEAH !


    Ps : θα το ελεγα αννανακος αλλα ειναι πολλα γραματα :Ρ

    ειμαστε μαζι σου ρεεεεεεεεεε!!!
    θα τους γαμησεις ολους ρεεεεεεεεεε!!!
    (απλως παρε προφυλαξεις :Ρ :Ρ)

    Lianiς

    ΑπάντησηΔιαγραφή