Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Επειδή σας χαιρετώ

Καλά μου annanoαναγνωστάκια,
μετά από 2,5 χρόνια και 271 αναρτήσεις, ήρθε η ώρα να σας χαιρετήσω. Ο annanotopos έκανε τον κύκλο του. Το blog αυτό δημιουργήθηκε σε μια δύσκολη εποχή για 'μενα, η οποία έχει περάσει προ πολλού κι ο χρόνος μου που πια - και λόγω δουλειάς - είναι πολύ περιορισμένος, δεν μου επιτρέπει να αφιερώνω τις στιγμές μου εδώ.
Στα blogs γνώρισα αξιόλογα άτομα, με τα οποία θα συνεχίσω να βρίσκομαι. Ευχαριστώ για την προσοχή σας, τις αναγνώσεις και τα σχόλιά σας. Το μέιλ μου, στη διάθεσή σας.
Καλό blogging και φιλιά!!

ΥΓ: Κι επειδή άνθρωποι ήμαστε και μεγάλες κουβέντες δεν κάνει να λέμε, ο annanotopos θα παραμείνει ανοιχτός για πιθανή μελλοντική επιστροφή.
ΥΓ2 : Ο mavroannanas καλά κρατεί.
ΥΓ3: Σας αγαπώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώ!
Σμουτς!!!

annanas

18 σχόλια:

  1. ρε αννανάκο, μες το κατακαλόκαιρο σου ήρθε να την "κάνεις";
    καλά να περνάς και να "περνάς" να σε βλέπουμε, μη χάνεσαι :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα θα συνεχίσω όσο μπορώ να σας διαβάζω και κυρίως το καθημερινό (που δεν είναι και τόσο καθημερινό πια) δικό σου. Σε αναμονή των τεραστίων -σύντομα ελπίζω- ατακών ;)
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού κι εύχομαι κάποια στιγμή να τα πούμε κι από κοντά. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην μας ξεχάσεις όμως, ε?
    Να περνάς, να λες κάνα γεια και κάνα νέο σου.
    Είσαι μεγάλο κέρδος για όποιον σε γνωρίζει και σε ευχαριστώ για τις λίγες μα υπέροχες στιγμές, εκεί στη Γη των Θαυμάτων που εγκατέλειψα πρόσφατα.
    Όταν ξανάρθω μακάρι να έχεις χρόνο να σε δω.
    Φιλί αγαπησιάρικο και καλή επιτυχία σε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντίο annana, χάρην σε σένα γνώρισα ένα αγαπημένο, ευαίσθητο, φαινομενικά σκληρό φρούτο.


    ευχαριστώ,φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :) ε όχι κι αντίο, κυρία αύρα μας
    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι που αυτή η περίοδος έκλεισε φρουτάκι!!
    Πάμε για άλλα τώρα, πιο όμορφα:)

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θηλυκή
    Προσεκτική
    Αποφασιστική
    Ουσιαστική
    Σεμνή
    θηλυκή
    Προσγειωμένη
    Χαλαρή
    Υπομονετική
    Μειλίχια
    Θηλυκή
    Ανοιχτή
    Φιλική
    Δυνατή
    Ζεστή
    Θηλυκή
    Ότι πάρεις καλόν είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. roundel αμήν! :)

    olvios σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου, για το ποδαρικό που έκανες στον τόπο μου. Όλα τα παραπάνω είμαι εγώ; Γιατί αν ναι, ξέχασες το παρέμορφη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχαχαχα...
    Τέλειο και απολύτως αληθινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επειδή είμαι ακόμη εδώ...

    Υποκλίνομαι και χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πάει κι ο αννανναννας!!!!!!
    καλά να περνάς ρε κορίτσι!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. όλοι πάμε. κάπου...μπροστά (;)
    να 'σαι καλά και να περνάς κι εσύ όμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Annana ελπίζουμε να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευχαριστώ, μα.. γνωριζόμαστε από κάπου; :O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. lol εγω τωρα το ειδα >.>
    πφφφφ

    Σε ευχαριστω για τις ωρες σκεψεων που μου δημιουργισες και ελπιζω οταν ανεβεις θεσσαλονικη να χτυπησεις τηλ

    να προσεχεις και μακαρι ολα να πανε προς το καλυτερο για σενα και κυριως στην δουλεια :)

    cu in the comments area xD

    Lianiς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλέ μου!!!
    έφυγες από Αθήνα;
    Εγώ ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια!!
    Σι γιου μικρέ!! :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή