Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

Μπορεί να μην το πιστέψεις, αν με ξέρεις λίγο παραπάνω, αλλά τη λατρεύω τη φύση. Ειδικά αυτή την εποχή. Ψάχνω να βρω ευκαιρία να βρεθώ κοντά της. Όλες οι αισθήσεις μου είναι σε έξαρση. Όλες εκτός από μια.



Μ' αρέσει να μυρίζω πλατάνια.
Μ' αρέσει να βλέπω τα φύλλα πορτοκαλί. 
Μ' αρέσει ν' ακούω το νερό που τρέχει στα ρυάκια.
Μ' αρέσει να γεύομαι τους καρπούς της.
Μισώ να την αγγίζω. Σιχαίνομαι τις λάσπες και να μαυρίζουν τα νύχια μου απ' το χώμα. 


(Νομίζω ότι γενικά έχω ένα θεματάκι με την αφή. Όταν δεν κοιτάζω, μπορώ να ψάχνω 5 λεπτά κάτι στην τσάντα μου, μέχρι να το βρω. Pathetic...)
A! Επίσης σιχαίνομαι ό,τι ζουζουνίζει κι ό,τι εντομίζει.

4 σχόλια:

  1. Έλα εδώ, θα περάσουμε υπέροχα! Όλη μέρα θα σκάβουμε στον κήπο να φυτεύουμε λουλουδάκια και μυριστικά (έχω μόνο ένα ζευγάρι γάντια κηπουρικής που θα φοράω ΕΓΩ), ενώ γύρω μας θα ζουζουνίζουν χαρούμενα μέλισσες, σφήκες, μπάμπουρες και άλλα αηδιαστικά φτερωτά πλάσματα!

    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :PP
    Μπορώ όμως να απολαύσω τη διαδρομή! ;)
    Και τη θαλασσούλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν κατάλαβα καλά είσαι φυσιολάτρης της μικρής και της μεγάλης οθόνης,
    Το καλυτερότερο σου όταν βγει η φυσιολατρίοαπόλαυση σε … κάψουλες
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή