Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

Το φλερτ ή το πέταγμα του μπαλακίου


Η φύση θηλυκοποιείται και δεν το λέω εγώ, οι επιστήμονες το λένε. Έλαχε λοιπόν στις γυναίκες να γίνουν κυνηγοί αυτών των άγριων θηρίων (κάτι σε αγριογούρουνα θα το 'λεγα εγώ) που ονομάζονται άνδρες. Επειδή όμως η γυναίκα είναι από τη φύση της πιο λεπτή στους τρόπους κι εύθραυστη και ρομαντική (λέμε τώρα. Όσο δηλαδή κι οι άντρες είναι πολυγαμικοί. Ίδια βρώμα...), προτιμά να δίνει το πράσινο φως, περιμένοντας το μεγάλο βημα να γίνει από τον "κυνηγό". Κι αυτό ονομάζεται πέταγμα του μπαλακίου.
Αρχίζει λοιπόν η γυναίκα το φλερτ, προσπαθώντας να σαγηνεύσει το ισχυρό φύλο, με κινήσεις, βλέμματα, χαμόγελα, υπονοούμενα. Ο άνδρας αν το καταλάβει, θα πιάσει το μπαλάκι, οπότε περιμένεις την επόμενη κίνησή του. Τέσσερεις πιθανότητες υπάρχουν: α) να σου πετάξει πίσω το μπαλάκι, οπότε το φλερτ goes on, β) να το κρατήσει για την πάρτη του, οπότε ξέχνα το καλύτερα, θα προτιμήσει το τέννις από σένα, γ) να σου πετάξει άλλου είδους μπαλάκια, οπότε χειρίσου το όπως εσύ νομίζεις και δ) να έρθει να στο φέρει ο ίδιος πίσω.
Αυτή η δ περίπτωση, μου θυμίζει κάτι από Θεόφιλο και Κασσιανή, Πάρη και Αφροδίτη, με τη διαφορά ότι αντί για μπαλάκι έχουμε μήλο. Το χρυσό μήλο (το κανονικό το έδωσε μια φορά η γυναίκα στον άντρα κι από τότε προκόψαμε).
Θυμάσαι το παιχνίδι που παίζαμε μικροί με την μπάλα; Στα μήλα αναφέρομαι. Σαν το πέταγμα του μπαλακίου. Πέτα - πιάσε, πέτα - πιάσε, πέτα - πιάσε. Ασύστολο φλερτ. 
Πόσο τυχαίος είναι ο συνειρμός μου; Μπαλάκι ---> Μήλα.

"Άντε λοιπόν, μίλα! Τι περιμένεις;"

(συγχωρέστε μου τους συνειρμούς, πριν λίγο ξύπνησα...)

6 σχόλια:

  1. Τελικά η Amelie γράφει και στο Cosmppolitan!
    Cosmogirl Amelie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα! Και στο National Geographic άμα λάχει :))

    καλώς την!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με ξετρέλανε το μπλογκ σου! Κατανοώ κι αισθάνομαι την κάθε λέξη και νότα του. Γιατί έχεις κλείσει τα σχόλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλά τώρα τι έπαθες και το έριξες στο σοβαρο;(εννοώ το τελευταίο ποστ)
    τόσο καιρό σπάω πλάκα με τις κοτσάνες που γράφεις,μη μου το κάνεις τώρα αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου δίνω τα συγχαρητήριά μου, που το μπλογκ μου είναι εκτός των άλλων και ψυχαγωγικό και χαίρομαι ιδιαιτέρως που κατάφερα να κάνω το χειλάκι σας να σκάσει. Εις το επανιδείν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή