Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Επειδή αγχώνομαι



Καλό μήνα! Με τη θερμοκρασία, ανεβαίνει και το άγχος μου.
Θέλω να πω πολλά και τίποτα. Μην περιμένετε συνοχή. Θέλω να ζήσω σ' ένα κόσμο όπου ο κομμωτής θα με αφήνει να κάνω το μαλλί μου μαύρο κορακί, όταν χρειάζομαι απεγνωσμένα αλλαγή κι όταν τελικά με πείθει να το ανοίξω σε καστανό σαντρέ, να μη βγαίνω με καστανοκόκκινο - ίδιο μ' αυτό που είχα πριν πάω, στο λίγο πιο σκούρο. Σ' ένα κόσμο που ποτέ ξανά δεν θα είμαι κοκκινομάλλα παρά τη θέλησή μου, όπως έχω υπάρξει τα μισά από τα χρόνια που βάφω τα μαλλιά μου. Σ' ένα κόσμο που δεν θα δίνουν 105 άτομα για 15 θέσεις στη βρωμούπολη, ε ναι εδώ θα μείνω, να βουλιάζω στο βόθρο σας, γιατί η θέση που ονειρεύομαι και υπάρχει (!), προϋπέθετε η ζωή μου να είχε κάνει μια στροφή τόση δα, που από δειλία δεν έκανε, που να μην κλωτσάω τις ευκαιρίες, με την ιδέα ότι θα ξανάρθουν, όπου δεν θα παίρνουν τις μισές θέσεις οι περσινοί και οι προπέρσινοι, που δεν θα με πιάνει άρνηση να πιάσω βιβλίο, που η σιγουριά για την επιτυχία μου στις εξετάσεις, δεν θα γινόταν αβεβαιότητα, που η πρώτη παράσταση ever δεν θα ήταν διαζύγιο, που ο σκοπός αγιάζει τα μέσα αλλά αυτά δεν βγαίνουν στη σύνταξη, που όλα θα ήταν πιο ανοιξιάτικα. Και δε συνεχίζω, γιατί θα πάρω φόρα και θα πηδήξω απ' το παράθυρο...αν δεν έμενα στο ισόγειο...
Merde.

5 σχόλια:

  1. Μην ανησυχείς.
    Του χρόνου θα πάρεις εσύ τη θέση, γιατί θα είσαι περσινή.
    Πάντα υπάρχει η θετική οπτική γωνία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλός είσαι! Να σε πάρω στο γάμο μου, να μου πεις και του χρόνου! :Ρ
    Η μόνη θετική οπτική γωνία, είναι να περάσω ΦΕΤΟΣ λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδατε τι ωραία που είναι η ζωή; έχετε πολλά να περιμένετε..:)

    Aυτό με το μαλλί, είναι πράγματι αξιοπερίεργο..
    (το είχα κι εγώ αυτό το πρόβλημα, ώσπου το έβαψα πολύ ξανθό χα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άμα τσιγκουνεύεσαι τα λεφτά και νοικιάζεις ισόγειο αυτά παθαίνεις. Θέλεις να πέσεις και δεν υπάρχει ύψος.

    (καλή επιτυχία μικρή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. aura τα μισά μου χρόνια ήταν καστανοκόκκινα και τ' άλλα μισά καστανόξανθα. Είπα να αλλάξω, αλλά πού... Άτιμοι κομμωτές! Ευτυχώς που δεν συμβαίνει μόνο σε μένα, γιατί είχα αρχίσει να πιστεύω ότι ή έχω αχρωματοψία ή μιλάω κινέζικα. Μερσί που με σώσατε.

    mamma δυστυχώς δεν το νοικιάζω το ισόγειο :S
    Μερσί. Καλό κουράγιο ευχηθείτε καλύτερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή