Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

Επειδή ο κόσμος είναι μικρός


Αναφορά στο fb ότι 2 φίλοι μου, άγνωστοι μεταξύ τους, έκαναν σχόλιο στο στάτους ενός άγνωστου σε μένα τρίτου. Είναι απίστευτα μικρός ο κόσμος. Όλοι συνδεόμαστε με όλους, κατά κάποιον περίεργο τρόπο. Και στο fb είναι πολύ εύκολο να το διαπιστώσεις, με τους κοινούς φίλους. Από 'κει, είδα ότι ένας μπλόγκερ που παρακολουθώ, γνωρίζει την αδερφή μου και μάλιστα είχαν κι επαγγελματικές δοσοληψίες.
Έχει τύχει -σε όλους φαντάζομαι- να συναντώ σε ξένους τόπους, ανθρώπους που ξέρουν φίλους μου. Εγώ μόνο δεν έχω υπάρξει κοινή γνωστή άλλων. Ή τουλάχιστον, δεν το έμαθα ποτέ. Εξάλλου είμαι μυστήρια μορφή, που λέει κι ένας συνάδελφος-συμμαθητής. :Ρ
Σκεφτόμουν λοιπόν, ότι εσύ που με διαβάζεις, ίσως μένεις στη διπλανή πολυκατοικία. Θυμάμαι, στα φοιτητικά χρόνια, οι του Ιδρύματος, μαζευόμασταν σε σπίτια, κάναμε μουσικές βραδιές και το γράφαμε σ' ένα φόρουμ της σχολής. Μια φορά λοιπόν, που η συνάντηση θα γινόταν σπίτι μου, μια κοπέλα θέλησε να έρθει και της έστειλα σε μέιλ οδηγίες, για το πώς θα έρθει από το κέντρο. Η απάντησή της ήταν: "Μπερδεύτηκα! Νόμιζα ότι με καθοδηγούσες σπίτι μου". Αποδείχτηκε ότι μέναμε σε κολλητές πολυκατοικίες.
Μπορεί να είσαι η νυν του πρώην μου ή η πρώην του νυν (;) μου (λέμε και καμιά βλακεία να περνάει η ώρα). Μπορεί να στεκόσουν δίπλα μου στο λεωφορείο. Μπορεί να ήμασταν συμμαθητές στο σχολείο. Μπορεί να είσαι φίλος μου στην πραγματικότητα και να μην ξέρεις ότι εγώ είμαι ο annanas. Μπορεί να είσαι ξαδερφός της κολλητής μου. Μπορεί να είσαι ο εαυτός μου (είπαμε, λέμε και καμιά βλακεία).
Είναι μικρός ο κόσμος. Γι' αυτό κι εγώ θα σας μαζέψω μια μέρα και θα σας βγάλω έξω να γνωριστούμε. Αυτό.

11 σχόλια:

  1. ωραία! Το καλοκαιράκι θα έρθετε; Να έχω τελειώσει (;) κι εγώ με τις εξετάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μέσα!

    (εμείς στην ίδια πολυκατοικία αποκλείεται να'μαστε, εκτός αν δεν είσαι ανανάς αλλά ανανάτσι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλά μιλάμε έχω κατουρηθεί στο γέλιο!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπορεί να σε ξέρω και να μη γνωρίζω οτι είσαι εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Yes! Να το κανονίσουμε να βρεθούμε όλοι μαζί! Φαντάζεστε γέλιο? Τρελό γλέντι λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κοίτα εμένα δε μαρέσει το fb για πολλούς και διάφορους λόγους...
    Αλλά τις απρόσμενες συνδέσεις τις καταλαβαίνω απόλυτα, η ζωή μου όλη γεμάτη από αυτές.
    Από ένα σημείο και μετά έχει πολύ πλάκα όμως!

    Υ.Γ.Ωχ στο απέναντι μπαλκόνι βλέπω έναν ανανα εσυ είσαι? : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λασπολόγε, δεν με ξέρεις, γιατί απλούστατα: 1) δεν συναναστρέφομαι ποδηλάτες, 2) δεν συναναστρέφομαι μελλόνυμφους και 3) δεν έχω έρθει σπίτι σου :ΡΡΡΡΡ

    theorema, άντε έλα!! Στα γλέντια, ο annanas πρώτος ;)

    roundel, έχει όντως πλάκα και το απολαμβάνω τρελλά! Μάλλον υπάρχει κι άλλος (όσο κι αν δεν μου αρέσει αυτό), γιατί έλειπα όλη μερα σήμερα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λες να 'μαστε και ξαδέρφια!?? xD
    Λολ... :P

    Ο χρόνος θα δείξει! ;)
    Καλή σου μέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε σε ξέρω, δε με ξέρεις
    υποφέρω κι υποφέρεις!

    :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Adis, δεν αποκλείεται! Είμαστε μεγάλο σόι :D

    Nina, ε να γνωριστούμε τότε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή