Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Επειδή τριαλαρά - τριαλαρό


Πολύ μ' αρέσει η Άνοιξη. Πάντα με αναζωογονεί. Γελάω πολύ, περνάω καλά, έχω στόχους και πρόγραμμα στη ζωή μου. Δε γουστάρω εμμονές τώρα. Κι αν δε δώσουμε τελικά τον Ιούνιο και μεταφέρουν τις εξετάσεις τον Σεπτέμβρη ή αργότερα, έέέέέέέέέέέλα μωρέ, δε βαριέσαι! Κάποτε θα δώσουμε κι εμείς. Εξάλλου, σε χειρότερη θέση βρίσκονται οι περσινοί, που παίζει να τους ακυρώσουν τον διαγωνισμό και να τους βάλουν να ξαναδώσουν. Ήδη ανέστειλαν τους διορισμούς τους! 
Το μόνο που με λυπεί, είναι ότι δεν μπορώ να βάλω μουσική στο μαύρο, εδώ και 3 βδομάδες. To mixpod πρέπει να έχει ιό, γιατί μου κλείνει το Safari, λέγοντας ότι δεν μολύνθηκε το Mac. Προσέξτε όσοι το χρησιμοποιείτε. 
Εσείς τι νέα;

5 σχόλια:

  1. Μια χαρά και εμείς! :) Εγώ γύρισα επιτέλους για λίγο στην πόλη μου.. Λίγο ξεκούραση και καλοπέραση μιας και έχει τόσο τέλειο καιρό! ;)

    Κρίμα για τη μουσική σου.. :(
    Περαστικά της..

    Κατά τα άλλα, καλό σου βράδυ και καλά να περνάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία φωτό!
    Ωραία και η άνοιξη!
    Χωρίς μουσική όμως δε λέει
    να το πάς στο γιατρό!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Adis, Αχ ζηλεύω! Φάε μια μπουγάτσα και για μένα! Με τυρί ε!

    roundel, δε μολύνεται ο mac. Αλλά δεν έχω μουσική στο μαύρο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμείς έτσι κι έτσι, παλεύω να συνέλθω από το χθεσινό αλκοόλ (γενέθλια φίλου) - ακόμα δεν τα'χω καταφέρει και εκνευρίζομαι.

    MacOS και συ;; Χαίρομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ό,τι καλύτερο να τα πίνεις με φίλους κι ό,τι χειρότερο το hangover :S

    Επιλογή του αδερφού μου (και ξανά :S )

    ΑπάντησηΔιαγραφή